Google Ads – Kad podrška nije od pomoći
Imao sam problem s jednim oglasom u Google Ads sustavu. Pogledajte što mi je sugerirano od Googleove podrške 😊
Već ste zasigurno i sami u praksi iskusili nečiju dinamičku prikazivačku remarketing kampanju. To je ono kad posjetite neki portal s proizvodima koji vas zanimaju, ali tom prigodom ne izvršite kupnju. U narednim danima vam se počnu prikazivati oglasi baš za te proizvode koje ste gledali. Ideja je da kliknete na taj oglas, vratite se u njihov webshop i dovršite kupnju. Kako biste uspješno postavili ovakvu kampanju, trebat ćete izraditi tzv. Dynamic Remarketing feed. U ovom ćemo članku objasniti o čemu se radi i kako to učiniti.
Ovdje ćemo pisati o Google Ads dinamičkom remarketingu. U ovom sustavu razlikujemo između:
U ovom ćemo se članku koncentrirati na dinamični Display remarketing. Hajdemo pojasniti pojmove:
✅izraz Dinamični znači da će korisnici u sadržaju oglasa većinom vidjeti samo proizvode/ usluge za koje su posjetom web stranice oglašivača već dokazano iskazali interes, odnosno, pregledavali ih;
✅izraz Display odnosi se na oglašivačku mrežu na kojoj će se prikazivati dinamični oglasi. U ovom primjeru, to će biti Googleova prikazivačka (Display) mreža portala. Nju čine doista brojni portali na kojoj vaša ciljana publika provodi vrijeme.
✅izraz Remarketing odnosi se na tehnologiju serviranja oglasa. Naime, u postavkama Remarketing kampanje, u odabiru ciljane publike može se definirati da se želi ciljati samo ona publika koja je ranije već posjetila web stranicu oglašivača. Ovdje se radi upravo o takvom oglašavanju.
Remarketing kampanje mogu biti izrazito učinkovite. “Općenitim” remarketingom ciljamo publiku koja je ranije već bila na našoj stranici. Dinamičnom remarketing kampanjom ciljamo publiku koja je bila samo na određenom dijelu web odredišta (npr. u webshopu), a k tome im u oglasnom sadržaju serviramo baš one proizvode/usluge koje su ranijom posjetom webshopa pregledavali.
U postavkama dinamične remarketing kampanje može se dodatno definirati da iz ciljane publike želimo izuzeti ljude koji su ranije posjetili web stranicu oglašivača, na kojoj su izvršili kupnju. Ovime želimo izbjeći oglašavanje proizvoda osobi koja ga je već kupila. Želimo izbjeći efekt koji sam osobno iskusio više puta: rezerviram smještaj na booking portalu, da bi mi se nakon toga danima servirao oglas tog portala s upravo tom smještajnom jedinicom. Pa kupio sam već, bogamu! Taj je slučaj eklatantni primjer nedovoljno dobro izrađene dinamičke remarketing kampanje.
Vidjeli ste u naslovu ovog članka da ćemo se danas baviti izradom tzv. feeda za dinamičku display remarketing kampanju.
Na Googleovoj službenoj stranici možete naći detaljno pojašnjenje procedure.
Feed je baza podataka s “izlistom” oglašivačevih proizvoda ili usluga, koja se može upotrebljavati u vašim responzivnim oglasima. Za dinamičku remarketing kampanju neophodno je izraditi feed i uploadati ga u Google Ads sustav.
Feed zamislite kao Excel tablicu u koju ćete unijeti više stupaca. Svaki stupac neka ima naslov varijable koju ćete potom unositi u feed ispod naslova.
Ispod možemo vidjeti primjer dijela Dynamic Display Remarketing feeda iz kampanje webshopa solisplus.hr, objavljeno s ljubaznim dopuštenjem oglašivača:
Primjer kojeg vidimo iznad je tzv. Custom/Prilagođeni Feed. Vrsta feeda kojeg sastavljamo ovisi o grani djelatnosti koja se oglašava. Dostupne vrste feeda su:
🛒 Obrazovanje
🛒 Letovi
🛒 Hoteli i nekretnine za unajmljivanje
🛒 Poslovi
🛒 Lokalne ponude
🛒 Nekretnine
🛒 Maloprodaja (obavezno u kombinaciji s Merchant Centrom)
🛒 Putovanja
🛒 Prilagođeno/ Custom
Kao što vidimo u zaglavlju feeda iz primjera, komponente ovog prilagođenog feeda su sljedeće: ID, ID2, Final URL, Image URL, Item subtitle, Item description, Item category i Price.
Nakon što izradimo feed, slijedi procedura pretvaranja feeda u .csv dokument, kojeg potom uploadamo u Google Ads sustav.
Ispod možete pogledati kratak video zapis u kojem je vidljiva procedura punjenja feeda za dinamičku remarketing kampanju koju Konverzija provodi za solisplus.hr. Skrećemo vam pažnju na generiranje ID oznake individualnih proizvoda uz pomoć Tag Assistant Legacy dodatka za Chrome. Također možete uočiti “varanje” pri preuzimanju URL-a fotografije proizvoda.
Solisplus je regionalni distributer vrhunskih malih kućanskih aparata švicarske marke Solis. Nude različiti asortiman – od kućnih aparata za kavu i električnih stolnih roštilja, preko kuhala na paru i tostera, do sokovnika i aparata za sladoled. Ukoliko ste u potrazi za malim kućanskim aparatom koji ne samo da je izrađen po najvišem standardu kvalitete, već je i fenomenalnog dizajna. Veliki broj Solis aparata je osvajao Red Dot nagrade za dizajn. Pročekirajte Solis asortiman na https://solisplus.hr/
Kontaktirajte nas s povjerenjem. Jamčimo brzu reakciju na Vaš upit. Nudimo vrlo konkurentne uvjete suradnje, a u interesu nam je vaše zadovoljstvo, kako bismo ostvarili dugoročnu suradnju. Stoga, klik na gumb ispod i hajdemo remarketingirati vašu publiku 😊👇
Fotografije: Pixabay, vlastita galerija
Imao sam problem s jednim oglasom u Google Ads sustavu. Pogledajte što mi je sugerirano od Googleove podrške 😊
Gostovali smo na panelu o AI na najvećem regionalnom sajmu nekretnina – Adriatic Expo 2024. Pročitajte kako je bilo 💥
Drugi rođendan Konverzije proslavljamo – radno. Koristimo priliku zahvaliti svim klijentima na ukazanom povjerenju i – ‘ajmo dalje!
Digitalna agencija Konverzija obilježila je prvu godišnjicu postojanja. Pročitajte više o našim izazovima, uspjesima i predviđanjima 🥳
Prema nedavnom istraživanju, dnevno možemo obraditi najviše 50 emailova. Da li je to tako, i kako se snaći u lavini ulaznih mailova? 📨
Ukoliko nemate web stranice podešene na način da zadovoljavaju sve tri faze razmatranja – See Think Do – vjerojatno propuštate neke kupce
Primitak obavijesti da je vaš YouTube kanal uklonjen je šok. Ali, nema predaje! Evo kako je Konverzija riješila taj problem 👍
U prva četiri mjeseca, odradili smo mnogo. Prvih 120 dana Konverzije prošli su u znaku Google Adsa, bloganja, SEO-a i još puno toga
Agencija za digitalni marketing Konverzija je bila panelist na nedavno održanom najvećem regionalnom sajmu nekretnina Adriatic Expo 2022
Niste sigurni što znači “organski rezultat pretrage”? Pojmovi u digitalnom marketingu su pojašnjeni u Konverzijinom rječniku
Konverzija, obrt za digitalni marketing,
vl. Saša Petković
Vidikovac 68, 52100 Pula
OIB: 43310140310
Matični broj obrta: 98392816