Google Ads - prepustite Konverziji Vaše oglašavanje

Znate li zašto je Google Ads najtraženija opcija online marketinga već godinama? Zašto ciljana publika Google Ads oglasa bilježi visoke stope konverzije kod dobro postavljenih i provođenih kampanja? Angažirajte nas i saznajte , a za početak pročitajte detaljnije o ovome ispod.

Google Ads - najpopularnija metoda online-oglašavanja

Ukoliko želite profitirati od astronomskog broja pretraživanja koja se svakodnevno odvijaju na Googleu, a potom i zainteresirati korisnike tražilice da kliknu na vaš oglas, posjete vašu stranicu i postanu vaša mušterija, nema boljeg načina od plaćenog oglašavanja na Googleu.

Što je Google Ads?

Google Ads je Googleov program za online oglašavanje, koji omogućuje izradu i plasman oglasa s ciljanjem publike koja je zainteresirana za proizvode i usluge koje nudite. I to baš u ono vrijeme kada pokažu interes za njima.

Ova platforma radi na principu naplate oglašavanja po kliku (Pay Per Click/ Cost Per Click), tj. plaćate svaki put kada korisnik klikne vaš oglas. Prikazi vaših oglasa ciljanoj skupini (ili, stručnim žargonom rečeno, impresije) su besplatni.

Program Google Ads uključuje nekoliko međusobno potpuno različitih metoda oglašavanja:

  • Google Search Ads = Plasman tekstualnih oglasa na tražilici Google;
  • Google Display Ads = Mogućnost oglašavanja na različitim portalima – tekstualnim i/ili slikovnim oglasima;
  • Google Video Ads = Oglašavanje video-oglasima na najpopularnijem video servisu na svijetu: YouTubeu.

Kao što vidimo, radi se o širokoj paleti proizvoda za online oglašavanje, i Konverzija vam ih nudi sve.

Međutim, ovdje ćemo se zadržati na tekstualnim oglasima na tražilici Google, odnosno, Googleovoj pretraživačkoj mreži.

Detaljnije o pretraživačkim tekstualnim oglasima

Zašto vam kao primarnu metodu promocije sugeriramo upravo tekstualne oglase na ovoj tražilici? Tri su razloga za to:

1. Google nije jedina internetska tražilica, ali je daleko najkorištenija. Pogledajmo izvješće StatCountera o korištenju tražilica u 2021. godini:

Dakle, Google je prošle godine zabilježio 92% svih online pretraga GLOBALNO. Drugim riječima: preko 90% vaših kupaca koristi upravo Google.

U redu, ovo je odgovor na pitanje “Zašto Google”. Ali zašto baš tekstualni oglasi?

2. Tekstualni oglasi su (još uvijek) jedina ponuđena metoda oglašavanja na toj tražilici.

Evo, blizu smo odgovoru… Još jedno pitanje: Zašto oglašavati na tražilici a ne na YouTubeu ili na portalima?

3. Zato što oglašavanje na tražilici nudi nešto što nijedna druga platforma ne nudi: specifično raspoloženje korisnika u trenutku kad ugleda oglas. Ovo je ključno. Budimo iskreni: Koliko puta ste na YouTubeu “s guštom” pogledali oglas koji vam se prikazao netom prije početka odabranog videa, ili tijekom njega? Toliko da ste se već zbližili sa “Skip” gumbom? 😊

Za razliku od situacije kada vam se oglasi prikazuju na mjestima gdje ih ne želite, kod oglasa na tražilici je potpuno drugačiji mentalitet u pitanju. Obzirom da se oglasi na tražilici prikazuju kontekstualno, odnosno, tema oglasa je usko vezana uz temu pojma pretrage (search query) te obzirom da oglasi izgledaju potpuno isto kao i “organski” odnosno neplaćeni rezultati pretrage, korisnici često promatraju plaćene oglase kao jednu od mogućnosti da riješe svoj problem koji ih je i nagnao da koriste tražilicu.

“Oglase na tražilici korisnici često vide kao rješenje, a ne kao smetnju.

Primjer tekstualnih oglasa na tražilici Google

Pogledajmo primjer:

Primjer na slici iznad vam govori sve.

Nakon što korisnik upiše pojam pretrage u tražilicu – u ovom slučaju pojam pretrage je “frizer u zagrebu” – prikazuju mu se oglasi sa sadržajem relevantnim za njegovu pretragu. K tome, kao što vidimo i na primjeru iznad, plaćeni oglasi se često prikazuju iznad neplaćenih rezultata pretrage, što ih čini dodatno vidljivima ciljanoj publici.

Okej, kontekstualno je i povećava vidljivost. Što dalje?

Nakon što korisnik klikne na oglas koji ga zanima, biva odveden na web stranicu oglašivača. Potom je zadatak dizajna i funkcionalnosti web stranice da mu u što kraćem vremenu pruži potrebnu informaciju i mogućnost akcije.

Vratimo se načas na primjer sa slike iznad. Bila bi šteta da – nakon što kliknemo na oglas odabranog frizeraja – završimo na stranici koja npr. piše u detalje o sredstvima za kosu koje tamo koriste, ali na kojoj ni nakon 5 minuta provedenih na stranici nije moguće pronaći broj telefona za kontakt i rezervaciju termina.

Iz tog razloga takozvane odredišne stranice igraju veliku ulogu u procesu pretvorbe posjetitelja web stranice u kupca/ klijenta/ gosta (ovisno kojim se poslom već bavite).

Pa ovo zvuči zaista jednostavno i logično! Zašto trebam vas za Google Ads?

Jedno od najčešće postavljenih pitanja u industriji online marketinga je: “Zašto bih angažirao Vas, kad to mogu napraviti i sam.”

Najbolje je odgovoriti primjerom. Mi sve možemo sami. U teoriji. Sami možemo zamijesiti i ispeći kruh (ne treba nam pekara). Sami možemo završiti medicinski fax i dijagnosticirati što nam je (ne treba nam liječnik). Sami možemo naučiti upravljati avionom (ne treba nam pilot).

Znamo da je u praksi stvar drugačija.

Kao i sa svim drugim granama poslovanja, i u ovoj se kriju brojne zamke, problemi, a o nadogradnjama sustava, uklanjanju starih i pojavi novih mogućnosti da i ne govorimo. Nama koji se aktivno bavimo online oglašavanjem, posao je da pratimo trendove i u vašu kampanju periodično unosimo novosti, eksperimentiramo s njima, uvijek želeći ostvariti maksimum za vaš novac.

Naš je posao da se bakćemo s postavljanjem naplate u vašem Google Ads korisničkom računu. Naš je posao da izrađujemo strukturu kampanje, da vam sugeriramo listu pojmova pretrage relevantnih uz vaše poslovanje. Da pišemo oglasna rješenja i šaljemo vam ih na odobrenje prije objave. Da umećemo negativne ključne riječi u kampanju. Da koristimo Googleove specijalizirane alate za svaki od navedenih koraka.

Što bi rekli u Dalmaciji – “Daj dite materi” 😊

Kontaktirajte nas i zatražite ponudu

Pošaljite nam email  ili nas nazovite  na naš broj telefona. Recite nam što biste željeli. Koja je adresa vaše web stranice? Nakon što razmijenimo nekoliko informacija, bit ćemo u mogućnosti dostaviti vam informativnu ponudu za super kvalitetno oglašavanje na Googleu.

A, k tome, obećavamo da ćemo biti nježni s cijenom.