Sadržajni marketing

Jeste li znali da je sadržaj web stranice ključan za pozicioniranje na Googleu? Konverzija će za Vas izraditi originalni sadržaj, zanimljiv i poučan za čitatelje i istovremeno posebno prilagođen i optimiziran za internetske tražilice. Želite fenomenalne blog objave? Na pravom ste mjestu. Kontaktirajte nas za kvalitetan sadržajni marketing.

Sadržajni marketing na Konverzijin način

Sadržaj stranice mora biti originalan, informativan, svjež i potpuno prilagođen i čitateljima i tražilicama. Povjerite vaše online sadržaje Konverziji: napisat ćemo ih – a kada bude potrebno, i prevesti – u duhu jezika.

S bogatim iskustvom u copywritingu, Konverzija najprije proučava detalje vašeg poslovanja, vaših komparativnih prednosti i svih drugih segmenata zanimljivih vašoj ciljanoj publici. Vašim potencijalnim kupcima/ mušterijama/ klijentima/ gostima. Potom biramo najzanimljivije i najperspektivnije informacije i uobličavamo ih u vrhunski sadržaj na vašoj stranici.

Bilo da je riječ o “klasičnom” tekstu od 300-tinjak riječi, ili o temeljnom sadržaju od 900 riječi, od Konverzije možete očekivati samo najbolje.

Česta pitanja u svezi sadržajnog marketinga

Ulaganje u content marketing je dvojako ulaganje. S jedne strane, novim sadržajem inspirirate potencijalne i postojeće korisnike vaših usluga. Oni će se vremenom naviknuti na periodične nove objave na vašoj stranici i zbog toga će se vraćati na vaš web. S druge strane, novim sadržajem potičete SEO vaše web stranice, odnosno, optimizaciju stranice za internetske tražilice. Google obožava novi, originalni, informativni, dobro strukturirani sadržaj.

» Kontaktirajte nas

Naše “klasične” objave/ stranice sadrže 300-tinjak riječi. Nudimo i tzv. temeljne sadržaje koji će puno detaljnije prezentirati temu objave i samim time imati veću šansu za bolje rangiranje na Googleu nakon objave.

Cijena ovisi o kompleksnosti ponude vlasnika web stranice, kao i razgranatosti djelatnosti koja se želi prezentirati. Inicijalna edukacija naše agencije o temi o kojoj pišemo će potrajati izvjesno vrijeme, a nakon toga ćemo biti u mogućnosti redovito objavljivati nove sadržaje za vašu stranicu. Kontaktirajte nas  s povjerenjem za procjenu troškova ulaganja u sadržajni marketing.

Možemo, međutim, reći da bi jedna blog objava od 300 riječi, optimizirana i za čitatelje i za tražilice, na hrvatskom ili engleskom jeziku, koštala cca. 975,00 HRK.

» Kontaktirajte nas

Što češće – to bolje. Za ozbiljnije businesse/ stranice, može se reći da bi minimalno jednom tjedno trebalo objavljivati novi, optimizirani sadržaj. Nekim tvrtkama i organizacijama je takav pristup neizvediv uslijed limitiranih resursa. No, i u takvim slučajevima vrijedi pravilo – što češće, to bolje – pa čak ako to znači i jednom mjesečno.

» Kontaktirajte nas

Naravno! Ako želite maksimizirati šansu da “strani” Google primijeti i bolje pozicionira vašu objavu, recimo, na google.de, bilo bi ne samo dobro, već i neophodno da periodično objavljujete novi, originalni, informativni sadržaj na toj jezičnoj verziji vašeg weba.

Može se dogoditi da neće uvijek biti potrebe ili mogućnosti za prijevod/ adaptaciju originalnog članka ne jedan ili više stranih jezičnih verzija vašeg weba. Ako se to dogodi, nije nikakav problem. Prijevodi, odnosno, objave na jednoj ili više stranih jezičnih verzija vaše stranice može/mogu se dodati i naknadno.

Do sada smo objavili na stotine (doslovno) stranica sa sadržajem optimiziranim i za čitatelje/ korisnike, i za tražilice.

Za primjer pročitajte sadržaj blog objave OPG Rakovac o ekstra djevičanskom maslinovom ulju. Ta se objava već neko vrijeme prikazuje na prvoj stranici rezultata na Googleu po pojmu pretrage “ekstra djevičansko maslinovo ulje”, što nije bilo lako postići.

Također, pročitajte objavu o važnosti unosa tzv. “alt” oznaka na slikama u online objavama na stranici agencije KG Media. Tu je objavu izradio naš Saša Petković. Potom provjerite poziciju te objave po pojmu pretrage “alt tagiranje”, ili “tagiranje fotografija”, “tagiranje fotki” i sl. pa ćete vidjeti što optimizirana objava znači za poziciju na Googleu.

Imamo veliki broj primjera. A redom su sjajni.

Važno je samo da je platforma (= vaša stranica) programirana na search-engine-friendly način i da ne predstavlja sama za sebe problem za pozicioniranje na tražilicama. Ostalo je naš posao.

» Kontaktirajte nas

Boljem iskustvu posjetitelja vaše stranice (User Experience = UX = korisničko iskustvo) i boljim pozicijama na Googleu (SEO).

Je li sadržajni marketing zaista za nas?

Da. Ukoliko želite bolje rangirati na Googleu po različitim pojmovima pretrage vezanim uz vaše poslovanje te ukoliko imate materijala za periodično informiranje posjetitelja vaše stranice o vašem poslovanju.

SEO je dugoročna strategija, a dio nje je svakako i sadržajni marketing, koji se još – po engleskom originalu – naziva i content marketing.

Ova metoda marketinga ima još jednu prednost. Vremenom će sve veći postotak vaših posjeta biti zabilježen s organskih rezultata tražilica. Samim time će se promijeniti i struktura ulaganja u vašem digitalnom medija planu. Manje investicija u plaćeno oglašavanje, a veća u ovaj oblik SEO-a.

Treba imati na umu i još jednu stvar. Većina korisnika Googlea (i drugih tražilica) ima veći stupanj povjerenja u organske rezultate pretrage nego u plaćene oglase. Ovo je potpuno razumljivo. S ovim fenomenom se susrećemo još iz vremena prije Interneta. Čitatelji časopisa više vjeruju člancima novinara, nego oglasima tvrtki koje plaćaju svoju vidljivost u tom mediju.

Okej. Kako da počnemo?

Kontaktirajte nas za ponudu

Kontaktirajte nas. Pošaljite nam email ili poruku preko naše kontakt-forme ili nas nazovite na naš broj telefona. Nakon što razmijenimo inicijalne informacije, bit ćemo u mogućnosti poslati vam informativnu ponudu za naš sadržajni marketing.

Potom ćemo odraditi jedan sastanak – uživo ili virtualan, kako vama više odgovara – tijekom kojega ćemo napraviti plan objava, i dogovoriti dinamiku razmjene informacija i dostave materijala.

I – to je to. Moći ćemo započeti, a i vi s nama!

Angažirajte Konverziju za vaš content marketing i gledajte kako vam “organske” posjete web stranici rastu, usporedo s prosječnim trajanjem boravka na vašoj stranici.