Česta pitanja u svezi sadržajnog marketinga
Ulaganje u content marketing je dvojako ulaganje. S jedne strane, novim sadržajem inspirirate potencijalne i postojeće korisnike vaših usluga. Oni će se vremenom naviknuti na periodične nove objave na vašoj stranici i zbog toga će se vraćati na vaš web. S druge strane, novim sadržajem potičete SEO vaše web stranice, odnosno, optimizaciju stranice za internetske tražilice. Google obožava novi, originalni, informativni, dobro strukturirani sadržaj.
Naše “klasične” objave/ stranice sadrže 300-tinjak riječi. Nudimo i tzv. temeljne sadržaje koji će puno detaljnije prezentirati temu objave i samim time imati veću šansu za bolje rangiranje na Googleu nakon objave.
Cijena ovisi o kompleksnosti ponude vlasnika web stranice, kao i razgranatosti djelatnosti koja se želi prezentirati. Inicijalna edukacija naše agencije o temi o kojoj pišemo će potrajati izvjesno vrijeme, a nakon toga ćemo biti u mogućnosti redovito objavljivati nove sadržaje za vašu stranicu. Kontaktirajte nas s povjerenjem za procjenu troškova ulaganja u sadržajni marketing.
Možemo, međutim, reći da bi jedna blog objava od 300 riječi, optimizirana i za čitatelje i za tražilice, na hrvatskom ili engleskom jeziku, koštala cca. 975,00 HRK.
Što češće – to bolje. Za ozbiljnije businesse/ stranice, može se reći da bi minimalno jednom tjedno trebalo objavljivati novi, optimizirani sadržaj. Nekim tvrtkama i organizacijama je takav pristup neizvediv uslijed limitiranih resursa. No, i u takvim slučajevima vrijedi pravilo – što češće, to bolje – pa čak ako to znači i jednom mjesečno.
Naravno! Ako želite maksimizirati šansu da “strani” Google primijeti i bolje pozicionira vašu objavu, recimo, na google.de, bilo bi ne samo dobro, već i neophodno da periodično objavljujete novi, originalni, informativni sadržaj na toj jezičnoj verziji vašeg weba.
Može se dogoditi da neće uvijek biti potrebe ili mogućnosti za prijevod/ adaptaciju originalnog članka ne jedan ili više stranih jezičnih verzija vašeg weba. Ako se to dogodi, nije nikakav problem. Prijevodi, odnosno, objave na jednoj ili više stranih jezičnih verzija vaše stranice može/mogu se dodati i naknadno.
Do sada smo objavili na stotine (doslovno) stranica sa sadržajem optimiziranim i za čitatelje/ korisnike, i za tražilice.
Za primjer pročitajte sadržaj blog objave OPG Rakovac o ekstra djevičanskom maslinovom ulju. Ta se objava već neko vrijeme prikazuje na prvoj stranici rezultata na Googleu po pojmu pretrage “ekstra djevičansko maslinovo ulje”, što nije bilo lako postići.
Također, pročitajte objavu o važnosti unosa tzv. “alt” oznaka na slikama u online objavama na stranici agencije KG Media. Tu je objavu izradio naš Saša Petković. Potom provjerite poziciju te objave po pojmu pretrage “alt tagiranje”, ili “tagiranje fotografija”, “tagiranje fotki” i sl. pa ćete vidjeti što optimizirana objava znači za poziciju na Googleu.
Imamo veliki broj primjera. A redom su sjajni.
Važno je samo da je platforma (= vaša stranica) programirana na search-engine-friendly način i da ne predstavlja sama za sebe problem za pozicioniranje na tražilicama. Ostalo je naš posao.
Boljem iskustvu posjetitelja vaše stranice (User Experience = UX = korisničko iskustvo) i boljim pozicijama na Googleu (SEO).