ČESTA PITANJA

Ovdje ćete naći najčešće postavljana pitanja vezana uz naše usluge, kao i naše odgovore na njih

Poslovanje bez oglašavanja podsjeća na namigivanje djevojci u mraku. Vi znate što radite, ali nitko drugi ne zna. Oglašavanje možemo opisati kao znanost plijenjenja ljudske inteligencije dovoljno dugo koliko je potrebno da iz nje dobijemo novac. Dakle, svakom je poslu potreban marketing, važan dio kojega je oglašavanje.

U redu, uvjerili ste me! Započnimo suradnju.

Konverzija je agencija za digitalni marketing s neprocjenjivim iskustvom u tom segmentu. Osnivač agencije Saša Petković postao je vlasnik prestižnog Googleovog certifikata stručnjaka u oglašavanju davne 2007. Otad pratimo sve trendove, promjene, dobre i loše stvari u digitalnom marketingu, te znamo kako Vam pomoći, prilagođavajući Vaš digitalni medija mix samo Vašim potrebama i mogućnostima. Kod nas nema konfekcijskih rješenja. Sve je skrojeno baš prema Vama.  

U redu, uvjerili ste me! Pošaljite mi ponudu.

Cijene naših usluga ovise o velikom broju parametara. Kontaktirajte nas s konkretnim upitom: što Vam treba? Što biste željeli? S kojim budžetom raspolažete? A mi obećajemo da ćemo Vam poslati ponudu s cijenama i sve prateće informacije u najkraćem mogućem roku.  

U redu, uvjerili ste me! Evo mojih parametara.

Usprkos uvriježenom mišljenju da je misija oglašavačkih agencija da generiraju profit oglašivaču, situacija je ponešto drugačija. Naš posao kao Vašeg partnera za digitalno oglašavanje sastoji se u tome da unutar Vašeg budžeta generiramo maksimalan mogući broj kvalitetnih posjeta vašim web stranicama. Da li će potom ti posjetitelji kupiti Vaš proizvod ili uslugu ovisi prvenstveno o kvaliteti Vaše stranice i ostalim elementima Vaše ponude, kao i željama samog kupca. Dakle, ne jamčimo povrat investicije u oglašavanje, ali jamčimo vrhunsku kvalitetu marketinških usluga, koju ćete teško naći drugdje.

U redu, uvjerili ste me! Želim kvalitetu.

Ta brojka ovisi o Vašem budžetu za oglašavanje, kao i o aktualnoj situaciji s Vašom konkurencijom za vrijeme trajanja oglašivačke kampanje. Drugim riječima, ukoliko za vrijeme Vašeg oglašavanja ne bude puno drugih oglašivača po pojmovima pretrage po kojima želite da se Vaši oglasi prikazuju, generirat ćemo puno više posjeta Vašoj stranici, nego ukoliko konkurencija bude brojna. Načelno, već nakon par tjedana od početka oglašavanja moći ćemo Vam dati informativnu projekciju broja posjeta vašim stranicama za Vaš budžet.

U redu, uvjerili ste me! Započnimo s kampanjom.

Javite nam najprije imate li ikakvog dosadašnjeg iskustva s oglašavanjem Vaše stranice? Jeste li je već oglašavali nekom od Googleovih metoda? Kako je prošlo? Jeste li pratili rezultate oglašavanja u Vašem Google Analyticsu? Nakon što razmijenimo ovih nekoliko inicijalnih informacija, vrlo rado ćemo Vam poslati ponudu s optimalnim kanalima za promociju Vašeg weba.

U redu, uvjerili ste me! Šaljem.

Nitko ne može jamčiti prvu poziciju na Googleu, osim Googlea. 🙂 Jedini pojam pretrage po kojem možete biti (gotovo) sigurni da ćete biti na prvoj poziciji jest naziv Vašeg brenda. A i to je upitno ukoliko na svijetu postoji još businessa s tim imenom. No možemo Vam jamčiti kompletni pristup optimizaciji Vaših web stranica. Počevši sa SEO tehničkom analizom sve do sugestija za ispravke SEO greški na Vašim stranicama i edukacije o izradi sadržaja optimiziranog i za Vaše posjetitelje i za tražilice. A ako Vam to bude prezahtjevno za provedbu u praksi, stojimo Vam na raspolaganju s našim poznatim SEO-blogovima/ sadržajima.

U redu, uvjerili ste me! Optimizirajte mi web.