Oglašavanje na Facebooku i Instagramu

Pitate se što je u tom Facebooku i Instagramu? Kako je svijet funkcionirao dosad i bez toga? Povjerite nam oglašavanje vaše ponude na društvenim mrežama, dopustite nam  da izgradimo vašu publiku i da prema njima komuniciramo novosti iz vašeg poslovanja, na način da oni uvijek traže još. Oglašavanje na Facebooku je važan dio ozbiljnih medija planova. Saznajte zašto.

Facebook je jedna od najpopularnijih marketinških platformi na planeti. Kako je društveni div narastao na više od 2,8 milijardi aktivnih korisnika, tako je i proširio svoju oglašavačku mrežu, kako bi se bolje prilagodio širokom rasponu tvrtki.

Premda su neke prednosti oglašavanja na Facebooku očite, efikasno plaćeno oglašavanje na ovoj društvenoj mreži nije jednostavno. Važno je razumjeti što sve Facebook nudi tvrtkama i kako je njegova mreža plaćenih oglasa izgrađena, prije nego što zaključite kako bi vam mogao pomoći da dosegnete vama relevantnu novu publiku.

Facebookov tržišni udio u digitalnom oglašavanju je blizu 20%, što ga čini drugom (po oglašavačkim budžetima) platformom za oglašavanje, iznad koje je samo Google.

Oglašavanje na Facebooku utemeljeno je na sveprisutnom PPC (Pay Per Click = plati po kliku) modelu, koji je postao najkorišteniji pojedinačni sustav naplate za digitalno oglašavanje. Razlog je jednostavan: ne plaćate prikazivanje vaših oglasa, koji u dobroj mjeri neće biti ni percipiran od dijela ciljane publike – već plaćate samo kada se korisnik odluči saznati više o vašoj ponudi i to potvrdi klikom na vaš oglas.

Oglašavanje na Facebooku - Glavne prednosti

Precizno ciljanje publike

Oglašavanje na Facebooku oglašivačima nudi mogućnost da usredotoče oglase na vlastitu ciljanu publiku, pritom koristeći osobne podatke korisnika. Jedna od glavnih prednosti oglašavanja na Facebooku je ta što je platforma vrlo bogata podacima. Možete mikro-ciljati publiku koja je najkvalitetnija za vaše poslovanje.

Facebook nudi vrlo preciznu razinu detalja koja oglašivačima omogućuje da suze demografsku skupinu za svaki individualni oglas. Neki od segmenata pod kojima možemo ciljati publiku na ovoj društvenoj mreži su:

  • Spol;
  • Dob;
  • Lokacija;
  • Jezik;
  • Interesi (izraženi interesi, lajkovi i hobiji s njihovog Facebook profila);
  • Razina obrazovanja;
  • Naziv radnog mjesta;
  • Prihod;
  • Politička pripadnost;
  • Ponašanje i nedavne kupnje;

Glavni događaji u životu.

Oglašavanje na Facebooku nam omogućuje iznimno precizno ciljane opcije. Tvrtke mogu definirati vlastitu publiku na temelju iznad navedenih kategorija, a zatim postaviti kampanje za takvu “osnovnu publiku”. Još jedna od prednosti Facebook oglašavanja za vaše poslovanje je ta što možete ciljati i ljude koji su prethodno bili u interakciji s vašim brendom.

Oglasne mreže poput Googlea i Binga nisu u mogućnosti ponuditi toliko detaljnog demografskog ciljanja.

Analogno, Facebook u svojem sučelju za oglašavanje nudi i opciju označavanja koju vrstu publike NE želimo ciljati.

Oglašavanje na Facebooku je potpuno prilagođeno željenim ciljevima promidžbene kampanje

Među prednostima promocije na Facebooku jest i ta da sustav nudi opcije oglašavanja prema unaprijed definiranim ciljevima.

Počevši od automatiziranih oglasa kojima koristite prednosti Facebookovog algoritma za eksperimentiranje različitim formatima oglasa, preko mogućnosti promoviranja svoje web stranice (ili Facebook stranice), pa do promoviranja na Instagramu i povećavanja dosega objave (posta) na Facebooku. Sve se nudi.

Oglas s fotografijom

Usmjerite ciljanu publiku na vašu web stranicu koristeći visokokvalitetne i zanimljive vizuale. Upotrijebite vlastite slike ili izradite oglas s fotografijama iz dijeljene galerije kako biste što uspješnije prezentirali svoju priču.

Video oglas

Zadivite publiku prikazivanjem značajki proizvoda i uspješnom kombinacijom zvuka i pokreta. Prenesite videozapis koji ste izradili ili dajte nama da ga izradimo za vas pomoću Facebookovog sučelja za izradu videozapisa.

“Vrtuljak” oglas

Prikažite do deset slika ili videozapisa unutar jednog oglasa: svakog sa svojom zasebnim linkom na vaš web. Upotrijebite oglase s vrtuljkom (Carousel) za prikaz različitih slika istog proizvoda ili izradite jednu dugu fotografiju koju ljudi mogu prijeći prstom na mobitelu.

Kolekcijski oglas

Potaknite kupnju prikazivanjem artikala iz vašeg kataloga proizvoda – prilagođenih svakom pojedincu. Upotrijebit ćemo za vas Facebookove dinamičke opcije za izlaganje vaših proizvoda na različite načine.

Vrste oglasa koje Facebook nudi odlično služe za brendiranje, jer trgovcima daju mogućnost stvaranja kreativnih vizualnih oglasa u grafičkom stilu s multimedijskim elementima.

Još prednosti...

Uz mogućnost “seciranja” publike koju želite ciljati, formiranje oglasne kampanje prema cilju kampanje i različite oglasne formate, oglašavanje na Facebooku pruža još prednosti nad drugim platformama.

  • Oglašavanje se provodi unutar zadanog budžeta. Facebook nudi definiranje dnevnog budžeta, kojeg neće premašiti. Na taj način ostajete unutar okvira svojih financijskih mogućnosti.
  • Nakon što je 2012. godine Facebook kupio najkorišteniju foto-platformu Instagram, vaša ciljana publika je postala još veća, a time i broj potencijalnih kupaca vašeg proizvoda ili usluge. Ne zaboravite: Facebook koristi skoro dvije trećine odrasle populacije.
  • Nakon što objavite “organski” post na vašoj Facebook stranici, on ima vrlo limitirani doseg čak i među vašim potvrđenim pratiteljima. A kamoli među novom publikom. Tome, među ostalim, također služi oglašavanje na Facebooku. Povećajte doseg svojih redovitih objava.
  • Facebook nudi retargeting opciju. Drugim riječima, u mogućnosti smo ciljati korisnike Facebooka koji su ranije već posjetili vašu web stranicu. Da, dobro čitate. Ljude koji su posjetili vaš web, ali nisu na njemu ostvarili kupnju, možemo dodatno ciljati oglasima na Facebooku i ponuditi im možda neku dodatnu pogodnost koja bi im olakšala kupnju na vašoj stranici.
  • Ukoliko redovito objavljujete nove sadržaje na vašoj web stranici (u rubrici Novosti/ Blog), Facebook i Instagram mogu biti izvrsne platforme za povećanje čitanosti tih sadržaja.

A Instagram?

Obzirom da su dio iste vlasničke strukture, alat za oglašavanje na Facebooku ima mogućnost za proširenje oglašavanja i na društvenu mrežu Instagram. I ovdje Konverzija pristupa s dužnom pažnjom.

Imate aktivan business profil na Instagramu? Želite promovirati vaš proizvod ili uslugu kroz vašu originalnu fotografiju? K tome smatrate da fotka ima potencijala da je lajkaju mnogi? U takvoj bismo konstelaciji sugerirali zasebnu kampanju na Instagramu, odvojenu od Facebooka.

Kampanja na Instagramu bi imala unekoliko različit cilj od Facebook kampanje. Kampanja na Instagramu bi – uz brendiranje kao glavni rezultat oglašavanja – u slučaju da je fotografija u oglasu zaista posebna, polučila i povećanje broja followera vašeg Instagram profila, a time posljedično i broj reakcija na vaše buduće objave na toj mreži.

Želite oglašavanje na Facebooku, ali vas od toliko različitih opcija zaboli glava?

Zato smo mi tu za vas.

Povjerite vaše oglašavanje na Facebooku i Instagramu Konverziji . Nakon što zajedno s vama definiramo ciljeve kampanje, kao i vaše želje i mogućnosti, za vas ćemo izraditi i provesti učinkovitu oglasnu kampanju na ovim platformama

Također ćemo vas redovito informirati o napretku kampanje za vrijeme njenog trajanja. A nakon što završi, dostavit ćemo vam informacije o performansama i rezultatima vašeg oglašavanja na Facebooku.