YouTube

Jeste li znali da je YouTubeova tražilica druga najkorištenija tražilica na svijetu (nakon Googlea)? Ukoliko imate kvalitetne video materijale koji će promovirati vaš proizvod ili uslugu ciljanoj publici, pošaljite nam ih. Ukoliko ih nemate, a željeli biste ih imati, pošaljite nam upit. Mi ćemo ih pozicionirati na YouTube kako treba te – ukoliko budete željeli – dodatno ih pogurati kroz oglašivačku kampanju na YouTubeu.

Nudimo vam dvije opcije:

Vaš YouTube kanal

Vjerojatno imate nekoliko video zapisa s kojima niste sigurni što biste. Ili imate onaj jedan, ali pravi, koji prikazuje vašu uslugu ili proizvod baš kako želite.

Rješenje je: kvalitetan YouTube kanal. Odlično organiziran, s playlistama za one s više video zapisa. A svaki video s pravim opisom, na adekvatnoj jezičnoj verziji, s optimalnim oznakama. Da ga što više korisnika pronađe i pogleda.

Profesionalno uređen YouTube kanal odaje dojam ozbiljnosti marke koja se na njemu prezentira. Također, važan je odabir videa za plasman na kanalu. Da i ne pričamo o elementu društvene mreže nakon objave videa… Korisnici će komentirati, a naš je posao da promatramo komentare, te s vama dogovaramo reakcije i odgovore, te – po potrebi – uklanjanje neprikladnih komentara.

Prepustite cijeli posao Konverziji. Znamo što radimo.

YouTube oglašavanje

Oglašavanje na YouTubeu koristi ovu video platformu za plasiranje vaših video oglasa. Kvalitetna YT kampanja postavlja se pomoću definiranja interesa korisnika kojima će oglas biti prikazan. Također, relevantnost vašeg oglasa dodatno se profilira uvrštavanjem pomno odabranih ključnih riječi u kampanju. Time još preciznije definiramo vašu ciljanu publiku koja će gledati vaš oglas.

Možda niste znali, ali YouTube oglašivaču ne naplaćuje ništa u slučajevima kada korisnici “skipaju” plaćeni oglas. Zato pravi majstori u oglase pripremljene za oglašavanje na YouTubeu u prvih pet sekundi (periodu u kojem ne možete preskočiti oglas) uvrste naraciju koja ukratko prenese punu marketinšku poruku – čak i ako korisnik u tom trenutku ne gleda u ekran.

Među jačim oglašivačima na YouTubeu je tvrtka Wix koja nudi software za izradu web stranica. Pogledajmo njihov video sa celebrityjem (model Karlie Kloss):

Build Your Website | Karlie Kloss // Wix Ad

Postoje i brojni drugi oglasi koji su fantastično prilagođeni ovoj platformi. Npr., SEMRush – tvrtka specijalizirana za SEO software – koja u svojem oglasu u prvih nekoliko sekundi prezentira najvažnije informacije za sve ljude zainteresirane za optimizaciju web stranica za tražilice.

Oglašavanje na ovoj platformi može biti STVARNO povoljno. Naša prošla YouTube kampanja polučila je prosječnu cijenu pregleda video oglasa od samo 0.05 HRK. S generiranih 100.000 pregleda, ova je kampanja bila pravi uspjeh, jer je oglašivač posljedično učvrstio svoju marku kod ciljane publike za cijenu kampanje od samo 5.000 HRK (+ uz to se pridodaje naša naknada za provedbu kampanje i, ako je to bio slučaj, izradu oglasa 😊).

Oglašavanje na YouTubeu je moderni pandan oglašavanja na televiziji. S tim da s 5.000 HRK na televiziji praktički ne možete napraviti ništa. A na YouTubeu možete. U tome je razlika.

Statistike

YouTube trenutno bilježi preko 2 milijarde aktivnih korisnika. Dostupne su i YouTubeove statistike koje daju vrlo jasne argumente zašto oglašavati kod njih:

  • Korisnici kažu da su dvostruko skloniji kupiti nešto što su vidjeli na YouTubeu;
  • Preko 70% korisnika kažu da ih YouTube čini svjesnijima o postojanju novih marki na tržištu;
  • Gledatelji potvrđuju da su četiri puta skloniji koristiti YouTube (u odnosu na druge video platforme) u pronalaženju informacija o marki, proizvodu ili usluzi.

Prepustite svoj marketing majstorima

Kao i kod drugih kanala i platformi, Konverzija vam nudi svoje iskustvo i kod marketinških aktivnosti na YouTubeu.

Bilo da smatrate da vam profesionalni YouTube kanal nije potreban (ali duboko u sebi znate da vjerojatno jest), bilo da samo želite odlično odrađenu oglašavačku video kampanju – na pravom ste mjestu. Kontaktirajte nas  za informativnu ponudu!