Usluge koje nudimo u sklopu menadžmenta društvenih mreža
Radi se o kompleksnoj matrici aktivnosti koja uključuje jedan ili više poslova specificiranih ispod 👇
Profesionalizacija izgleda stranice (ili kanala ili korisničkog računa)
I opet se najprije moramo pozabaviti terminologijom.
Facebook, primjerice, tvrtkama nudi mogućnost izrade stranice na toj mreži (facebook Page). Kod facebooka postoji i pojam “profil”, no on je namijenjen osobama, a ne tvrtkama.
Kod Instagrama, riječ je o poslovnom korisničkom računu (Business account on Instagram).
Kod “poslovnjačke”, B2B mreže LinkedIn, opet se radi o poslovnoj stranici.
A kad govorimo o predstavljanju tvrtke na YouTubeu – riječ je o kanalu. Pitate se zašto svrstavamo YouTube u društvene mreže, kada se radi o video servisu? Ovdje je najbolje parafrazirati moju kćerku koja je – u vrijeme aktivne, višesatne konzumacije YouTube videa na kojima gameri igraju igrice, na moje pitanje “Nije li ti bolje sama igrati igrice, nego gledati kako netko drugi igra?” odgovorila: “Tata, glavna fora je u komentarima ispod videa”. 😊 Dakle, upravo sekcija ispod videa na YouTubeu čini tu mrežu društvenom.