Podjele SEO
Ne postoji formalna podjela SEO-a, ali – govoreći iz prakse – možemo napraviti dvije najvažnije:
SEO dijelimo na Onsite SEO i Offsite SEO. Onsite obuhvaća sve aktivnosti koje se u smjeru optimizacije za tražilice vrše na samoj stranici. Primjer Onsite SEO-a je unos meta naslova i meta opisa za svaki URL web odredišta. Offsite, pak, obuhvaća sve aktivnosti usmjerene k optimizaciji stranice za tražilice, ali koje se provode van te stranice. Primjer Offsite SEO-a je prikupljanje tzv. dofollow poveznica s drugih web stranica na web stranicu koju želimo optimizirati.
Druga podjela može biti vezana uz provoditelje aktivnosti:
- Provoditelji SEO tehničke analize i izrađivači dokumenta s uočenim SEO-pogreškama na stranici i sugestijama što treba ispraviti i na koji način.
- Implementatori dijela SEO-poboljšanja koja se trebaju izvršiti u CMS-u web stranice.
- Web master, koji treba provesti potrebne promjene na stranici – uobičajeno vezane uz brzinu otvaranja samih stranica (i iz korisničke, i iz Googleove perspektive), ali, po potrebi, i druge vrste promjena.