Google My Business - poboljšajte svoj lokalni SEO

Jesu li vam važni kupci/ gosti koji se već nalaze u vašoj blizini i pretražuju Google za uslugama poput vaših? Želite li povećati prodaju boljim pozicioniranjem kroz lokalni SEO? Nemate Google My Business korisnički račun? Ili ga imate, a niste toga ni svjesni? Povjerite taj zadatak Konverziji.

Google My Business

Pitate se kako druge tvrtke završavaju na svemoćnim Google kartama? Kako ih kupci tako lako pronalaze? Možemo to omogućiti i za vas. Čitajte dalje.

Google My Business besplatan je alat koji vam omogućuje upravljanje izgledom vaše tvrtke na Google pretraživanju i Kartama. Osim što će potencijalnim klijentima obznaniti fizičku lokaciju vaše tvrtke, unos na Google My Businessu povećat će vašu online vidljivost.

Kada korisnici traže vašu tvrtku na Googleu, informacije o vašem Google My Businessu se prikazuju u okviru poznatom kao Grafikon znanja (eng. Knowledge graph). Taj se okvir pojavljuje u sklopu rezultata pretraživanja. On uključuje naziv vaše tvrtke, lokaciju, radno vrijeme i recenzije kupaca.

Slika ispod prikazuje Grafikon znanja za OPG Rakovac onako kako se prikazuje na desktop računalu. Prikaz Grafikona znanja na mobilnim uređajima je još vidljiviji, jer se prikazuje iznad ostalih rezultata pretrage. Drugim riječima, nakon što korisnik klikne “Pretraži”, Google My Business unos mu se prikazuje iznad svih ostalih rezultata na Googleu.

Ovaj će članak objasniti prednosti Google My Businessa i zašto da ga povjerite iskusnim znalcima iz Konverzije.

Zašto vam je potreban Google My Business račun

Benefiti unosa na Google My Businessu za vaše poslovanje su doista brojni. Ovdje ćemo pokriti samo neke od njih.

Pojavite se na Google pretraživanju i pomozite korisnicima da pronađu lokaciju vaše tvrtke

Kad potencijalni kupci traže lokalne tvrtke poput vaše na Googleu, generalno su već spremni za kupnju. To znači da je neophodno da se vaša tvrtka pojavi u njihovim rezultatima pretraživanja s točnom lokacijom i drugim važnim informacijama. Prema Hubspotu, 50% ljudi koji provode lokalnu pretragu – npr. “riblji restoran u mojoj blizini” – istoga dana posjeti traženu tvrtku. Google je otkrio da se broj lokalnih pretraživanja povećava po godišnjoj stopi od preko 150% od 2018. naovamo.

Google My Business poboljšava vaš SEO

SEO ili optimizacija stranice za internetske tražilice je proces jačanja pozicije vaše web stranice među organskim rezultatima tražilice i drugim čimbenicima rangiranja. Posjedovanje unosa na Google My Businessu jedan je od glavnih pokretača uspjeha lokalnog SEO-a. On pomaže korisnicima ne samo da pronađu vašu fizičku lokaciju, već i da otkriju vašu web stranicu. Link na web stranicu tvrtke je, naime, jedna od glavnih informacija prikazanih u Grafikonu znanja.

Pojednostavljeno, Google My Business pomoći će (i) vidljivosti vaše web stranice.

Možete ažurirati korisne informacije

Vaš unos na Google My Businessu mjesto je na kojem potencijalni klijenti mogu saznati najvažnije informacije o vašoj tvrtki. Ovo uključuje podatke za kontakt, radno vrijeme i vašu web adresu. Važno je održavati sve te podatke ažurnima kako bi vaši potencijalni klijenti uvijek mogli dobiti aktualnu informaciju. Posebice vezano uz vaše radno vrijeme.

Možete objavljivati fotografije i videozapise koji predstavljaju vaše poslovanje

Vaš unos uključuje opciju objavljivanja fotografija vaše tvrtke, pa čak i videozapisa.

Prema Googleu, tvrtke s fotografijama ostvaruju 35% više klikova na svoju web stranicu od onih bez njih. Možete prenijeti profilnu sliku, naslovnu fotografiju i razne druge fotografije svoje tvrtke kako bi vaš unos bio što privlačniji kupcima.

Kratki videozapisi mogu također povećati angažman i istaknuti vaš profil među vašom konkurencijom.

Korisnici mogu objavljivati recenzije

Google My Business može vam pomoći u upravljanju ugledom vašeg brenda na internetu, dopuštajući vam da tražite i odgovarate na recenzije. Nepristrane recenzije javnosti mogu potencijalnim novim kupcima dati vrijedan uvid u vaše poslovanje. Sjetite se samo koliko Vas zanima što ostali korisnici imaju za reći o određenom proizvodu kojeg razmatrate kupti.

Odgovaranje na svaku recenziju koju primite je ključno, jer će to potaknuti druge korisnike da objavljuju recenzije, kao i pokazati svoju predanost vašoj dobroj usluzi.

Aktualnost informacija je ključna

Glavna namjena alata Google My  Business jest da interesentima za vaš proizvod ili uslugu pruži aktualne informacije.

Na slici desno/ispod možete vidjeti prikaz Grafikona znanja o OPG Rakovac na mobilnom uređaju:

Uokvirili smo najbitnije informacije za ljude koji su početkom godine zainteresirani posjetiti kušaonu maslinovog ulja OPG Rakovac u Puli i pretražuju Google u vezi s tim.

Ključna informacija je da je kušaona trenutno zatvorena. Iduća ključna informacija je broj mobitela kao kontakt, ukoliko se interesenti žele raspitati postoji li mogućnost da ih se usluži, premda je business trenutno zatvoren.

Puno vlasnika businessa zanemaruje ove detalje misleći “Pa nije kraj svijeta ako ne aktualiziram te informacije, kupci će sami saznati da je dućan zatvoren kada dođu do njega.” Takvo razmišljanje može rezultirati lošim recenzijama nezadovoljnih korisnika koji su u Grafikonu znanja uočili da je trgovina otvorena, uložili vrijeme za dolazak do nje, i potom primijetili da je zatvorena.

Ukratko: da li ćete sami aktualizirati informacije u sučelju Google My Business, ili ćete povjeriti taj posao nama, od sekundarne je važnosti. Najvažnije je da podaci u Grafikonu znanja stalno budu aktualizirani.

Dodatne pogodnosti Google My Businessa

Nekim tipovima djelatnosti Google My Business omogućava i redovito objavljivanje aktualnosti kao svojevrsna društvena mreža.

Pogledajmo sekciju Updates (Novosti) iz Google My Businessa OPG Rakovac:

Super je detalj u sekciji Novosti da Google nudi korisnicima da prevedu objave na svoj preferirani jezik. Primjerice, pogledajte na slici iznad primjer objave od 24.12.2021. 👉 Objava je napisana na engleskom jeziku. Google My Business čitatelju te objave nudi mogućnost da prevede objavu na svoj jezik, ukoliko ne razumije original. U primjeru na slici iznad, nudi se prijevod s engleskog na hrvatski.

Kao dodatni detalj u sekciji Novosti, Google nudi implementaciju tzv. poziva na akciju za čitatelje/ korisnike. U danom primjeru sa slike iznad, Google My Business navodi “Naruči online”, gdje korisnika poveznica potom vodi na web stranicu koju je vlasnik Google My Business profila odabrao kao odredišnu stranicu za tu objavu.

Nadamo se da smo uspjeli zainteresirati vas za Google My Business. Za sve informacije oko naše usluge izrade i održavanja Google My Business korisničkih profila, slobodno nas kontaktirajte emailom  ili telefonom.