Primjer iz prakse - Video umjesto bannera na Facebooku

Znamo da primjer iz prakse govori više od bilo kakve teorije i razglabanja. Zato ćemo s vama rado podijeliti jedan uspješan eksperiment. 

Radi se o aktualnoj kampanji koju provodimo za klijenta Clean Blue, odnosno, za njihovu uslugu Drive-in Boatwash. To je novi, revolucionarni “drive in” način pranja plovila. 

Kampanja na Facebooku

U medija planu Clean Blue je i Facebook kampanja, koja cilja publiku po većem broju kriterija. No to nije tema ovog članka, o ovome neki drugi put. 

Ovogodišnju smo Facebook kampanju za Drive-in Boatwash pokrenuli koristeći bannere, odnosno, slikovne oglase. 

Banneri (slikovni oglasi)

Prvih mjesec dana kampanje ciljanoj publici smo prikazivali ovaj layout oglasa:

drive in boatwash - primjer iz prakse
Drive-in Boatwash banner

Video oglasi

Na početku drugog mjeseca kampanje, zamijenili smo slikovne oglase videom. 

Srećom, Clean Blue ima sjajan video u svojoj arhivi, pa smo iskoristili njega 👇

Drive In Boatwash - video oglas facebook
Drive-In Boatwash - Video oglas

Ispod je video kojeg smo umetnuli u oglas, pogledajte, odličan je i izvrsno opisuje komparativnu prednost usluge našeg klijenta:

Usporedba rezultata - rame uz rame

Uz klijentovo dopuštenje, iznosimo rezultate jednomjesečnog trajanja Facebook kampanje koja je koristila bannere, u usporedbi s jednomjesečnom kampanjom koja koristi video u oglasima. 

Rezultati banner-kampanje

Ispod možemo vidjeti rezultate banner kampanje. Nije loše, zar ne?

Rezultati video-kampanje

A sada proučimo rezultate video-kampanje:

 

Kao što možemo vidjeti nakon izvršene usporedbe, banner-kampanja je generirala 58% veći doseg, međutim, video-kampanja je polučila 81% više klikova od banner kampanje. I to sa preko tri puta nižom prosječnom cijenom klika na oglase/ posjeta odredišnim stranicama. 

Želite sličan pristup vašoj kampanji na društvenim mrežama?

Agencija Konverzija uvijek želi bolje za svoje klijente. Pa i kad kampanja ide sjajno, nama to nije dovoljno. Stalno učimo o novim trendovima i metodologijama. Volimo se – kako bi to jedan naš klijent rekao – igrati s kampanjama. 

Pa – ako ste za ovakav, razigrani modus suradnje – kontaktirajte nas 👇 A mi ćemo vas kontinuirano obavještavati o onome što činimo za vaš marketinški budžet i za poboljšanje vidljivosti vašeg brenda 🏆

Fotografije: Konverzijina arhiva

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Email
Print

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)