Marketinški video zapisi – Primjeri dobre prakse
Video zapisi se već dugo koriste u marketinške svrhe. Evo nekoliko sugestija na što paziti pri dijeljenju videa na društvenim mrežama
Znamo da primjer iz prakse govori više od bilo kakve teorije i razglabanja. Zato ćemo s vama rado podijeliti jedan uspješan eksperiment.
Radi se o aktualnoj kampanji koju provodimo za klijenta Clean Blue, odnosno, za njihovu uslugu Drive-in Boatwash. To je novi, revolucionarni “drive in” način pranja plovila.
U medija planu Clean Blue je i Facebook kampanja, koja cilja publiku po većem broju kriterija. No to nije tema ovog članka, o ovome neki drugi put.
Ovogodišnju smo Facebook kampanju za Drive-in Boatwash pokrenuli koristeći bannere, odnosno, slikovne oglase.
Prvih mjesec dana kampanje ciljanoj publici smo prikazivali ovaj layout oglasa:
Na početku drugog mjeseca kampanje, zamijenili smo slikovne oglase videom.
Srećom, Clean Blue ima sjajan video u svojoj arhivi, pa smo iskoristili njega 👇
Ispod je video kojeg smo umetnuli u oglas, pogledajte, odličan je i izvrsno opisuje komparativnu prednost usluge našeg klijenta:
Uz klijentovo dopuštenje, iznosimo rezultate jednomjesečnog trajanja Facebook kampanje koja je koristila bannere, u usporedbi s jednomjesečnom kampanjom koja koristi video u oglasima.
Ispod možemo vidjeti rezultate banner kampanje. Nije loše, zar ne?
A sada proučimo rezultate video-kampanje:
Kao što možemo vidjeti nakon izvršene usporedbe, banner-kampanja je generirala 58% veći doseg, međutim, video-kampanja je polučila 81% više klikova od banner kampanje. I to sa preko tri puta nižom prosječnom cijenom klika na oglase/ posjeta odredišnim stranicama.
Agencija Konverzija uvijek želi bolje za svoje klijente. Pa i kad kampanja ide sjajno, nama to nije dovoljno. Stalno učimo o novim trendovima i metodologijama. Volimo se – kako bi to jedan naš klijent rekao – igrati s kampanjama.
Pa – ako ste za ovakav, razigrani modus suradnje – kontaktirajte nas 👇 A mi ćemo vas kontinuirano obavještavati o onome što činimo za vaš marketinški budžet i za poboljšanje vidljivosti vašeg brenda 🏆
Fotografije: Konverzijina arhiva
Video zapisi se već dugo koriste u marketinške svrhe. Evo nekoliko sugestija na što paziti pri dijeljenju videa na društvenim mrežama
Konverzija, obrt za digitalni marketing,
vl. Saša Petković
Vidikovac 68, 52100 Pula
OIB: 43310140310
Matični broj obrta: 98392816