Google Ads - Kad podrška nije od pomoći

Podrška za Google Ads je zaista uvijek na raspolaganju. Poslao sam im na desetke zamolbi za pomoć i nikad se nije dogodilo da su se oglušili. 

Međutim, povremeno se događa da Googleov agent koji preuzme “ticket” sa zamolbom za pomoć, ne samo da ne pomogne, već daje savjete koji nemaju veze s logikom. Ovo je priča o jednom takvom – nedavnom slučaju.

 

Opis problema

Svi koji se aktivno bavimo oglašavanjem na Googleu, znamo koliko “kapriciozan” zna biti Google Ads sustav. U najrazličitijim situacijama (a Bog zna da postoji mali milijun parametara i varijabli u sustavu koje mogu manifestirati problem), događa se da definiramo aspekte na razini korisničkog računa – kampanje – grupe oglasa – oglasa itd. koji iz dana u dan besprijekorno funkcioniraju. I onda, jednog dana: fuć! 

Meni se posljednji put ovakav problem dogodio prije cca. 7 dana, kad sam izrađivao Google search kampanje za tvrtku Autohrvatska Pula

Konkretno, prilikom izrade dvije kampanje s oglasima za poziv, dogodilo se da nakon unosa u obavezno polje “Naziv tvrtke” u jednoj od te dvije kampanje sustav uporno nije odobravao oglas. Probao sam unijeti i “Autohrvatska Pula” i “Autohrvatska Pula d.o.o.” – ništa. Stalno mi je vraćao obavijest da je oglas neodobren, jer “na njega utječu pravila za Google Ads”. 

problem s google oglasom
Na slici iznad slijeva nadesno: "Problematičan" oglas i Googleova obavijest o problemu

Upomoć, Google

Nakon što sam oprobao nekoliko opcija s traženim Nazivom tvrtke (napominjem da je u drugoj kampanji naziv tvrtke unešen u oglas za poziv najnormalnije prihvaćen), napisao sam email podršci, u kojem sam unio sve detalje, uključujući i to da sam probao unijeti i “Autohrvatska Pula” i “Autohrvatska Pula d.o.o.” i da sustav ne odobrava ni jednu od te dvije opcije. 

povijest žalbi
Na slici iznad: povijest mojih žalbi na Googleovu odluku da je oglas neprimjeren, unutar Google sustava

Odgovor od supporta

Naravno, nakon poslanog emaila u odjel podrške, odmah zaprimaš povratni (automatizirani) email da je tvoj upit zaprimljen i da možeš očekivati odgovor uskoro. Potom je sljedećeg dana stigao odgovor od osobe iz Googlea, koja mi javlja da je moj upit proslijeđen dediciranom odjelu i da se strpim 3-5 radnih dana za povratnu informaciju.

Strpljen – spašen. Ili ne?

Ove nedjelje (kapa dole za aktivnost neradnim danom 🙌), stigao mi odgovor, kojeg prenosim u cijelosti (slika ispod).

Googleov odgovor
Slika iznad: odgovor Googleove podrške

Potcrtavam ključni dio 👇🏻

Dakle, ovo sam čitao 5 puta, da vidim nisam li možda nešto preskočio ili krivo shvatio. Ne, ovaj lik mene zaista nagovara da u polje “Naziv tvrtke” unesem i domenu .hr

Došlo mi je da mu odgovorim, majke mi. Ali, nitko od nas ne želi neugodnosti s Googleom. Do te mjere da sam se čak dvoumio da li da napišem članak o ovoj situaciji. 

Ali, ne! Neka bude kolegicama i kolegama na pameti da u ovakvim situacijama često pomaže samo ona naša stara “Uzdaj se u se i u svoje kljuse”. 

Međutoa: ja sam ziheraš! Naravno da sam pokušao i sa tom sumanutom opcijom:

… i naravno da je i ta varijanta odbijena! 😁

Rješenje

Pogađate. Jednostavno sam kreirao novu kampanju sa IDENTIČNOM strukturom i identičnim oglasom kao što je ova problematična. I nakon što sam pokrenuo tu novu kampanju, ona je najnormalnije krenula posluživati oglas, bez ikakvih prijavljenih problema. 

Pa na koncu ispadne kao na onoj majici “I tried going on diet and all I lost was 14 days”. Ili, u mom slučaju “Pokušao sam s kontaktiranjem podrške, i sve što sam dobio je izgubljenih 7 dana”. 😊

Dragi oglašivači: cijenite vaše partnere koji za vas provode oglašavanje na digitalnim platformama. Jer su ovakve situacije samo vrh ledene sante u odnosu na sve s čim se sučeljavaju na dnevnoj bazi. 

Fotografije: Vlastita zbirka

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Email
Print

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

see think do

See Think Do

Ukoliko nemate web stranice podešene na način da zadovoljavaju sve tri faze razmatranja – See Think Do – vjerojatno propuštate neke kupce

Pročitaj više »