Adriatic Expo 2024 – Panel o AI
Gostovali smo na panelu o AI na najvećem regionalnom sajmu nekretnina – Adriatic Expo 2024. Pročitajte kako je bilo 💥
Podrška za Google Ads je zaista uvijek na raspolaganju. Poslao sam im na desetke zamolbi za pomoć i nikad se nije dogodilo da su se oglušili.
Međutim, povremeno se događa da Googleov agent koji preuzme “ticket” sa zamolbom za pomoć, ne samo da ne pomogne, već daje savjete koji nemaju veze s logikom. Ovo je priča o jednom takvom – nedavnom slučaju.
Svi koji se aktivno bavimo oglašavanjem na Googleu, znamo koliko “kapriciozan” zna biti Google Ads sustav. U najrazličitijim situacijama (a Bog zna da postoji mali milijun parametara i varijabli u sustavu koje mogu manifestirati problem), događa se da definiramo aspekte na razini korisničkog računa – kampanje – grupe oglasa – oglasa itd. koji iz dana u dan besprijekorno funkcioniraju. I onda, jednog dana: fuć!
Meni se posljednji put ovakav problem dogodio prije cca. 7 dana, kad sam izrađivao Google search kampanje za tvrtku Autohrvatska Pula.
Konkretno, prilikom izrade dvije kampanje s oglasima za poziv, dogodilo se da nakon unosa u obavezno polje “Naziv tvrtke” u jednoj od te dvije kampanje sustav uporno nije odobravao oglas. Probao sam unijeti i “Autohrvatska Pula” i “Autohrvatska Pula d.o.o.” – ništa. Stalno mi je vraćao obavijest da je oglas neodobren, jer “na njega utječu pravila za Google Ads”.
Nakon što sam oprobao nekoliko opcija s traženim Nazivom tvrtke (napominjem da je u drugoj kampanji naziv tvrtke unešen u oglas za poziv najnormalnije prihvaćen), napisao sam email podršci, u kojem sam unio sve detalje, uključujući i to da sam probao unijeti i “Autohrvatska Pula” i “Autohrvatska Pula d.o.o.” i da sustav ne odobrava ni jednu od te dvije opcije.
Naravno, nakon poslanog emaila u odjel podrške, odmah zaprimaš povratni (automatizirani) email da je tvoj upit zaprimljen i da možeš očekivati odgovor uskoro. Potom je sljedećeg dana stigao odgovor od osobe iz Googlea, koja mi javlja da je moj upit proslijeđen dediciranom odjelu i da se strpim 3-5 radnih dana za povratnu informaciju.
Strpljen – spašen. Ili ne?
Ove nedjelje (kapa dole za aktivnost neradnim danom 🙌), stigao mi odgovor, kojeg prenosim u cijelosti (slika ispod).
Potcrtavam ključni dio 👇🏻
Dakle, ovo sam čitao 5 puta, da vidim nisam li možda nešto preskočio ili krivo shvatio. Ne, ovaj lik mene zaista nagovara da u polje “Naziv tvrtke” unesem i domenu .hr
Došlo mi je da mu odgovorim, majke mi. Ali, nitko od nas ne želi neugodnosti s Googleom. Do te mjere da sam se čak dvoumio da li da napišem članak o ovoj situaciji.
Ali, ne! Neka bude kolegicama i kolegama na pameti da u ovakvim situacijama često pomaže samo ona naša stara “Uzdaj se u se i u svoje kljuse”.
Međutoa: ja sam ziheraš! Naravno da sam pokušao i sa tom sumanutom opcijom:
… i naravno da je i ta varijanta odbijena! 😁
Pogađate. Jednostavno sam kreirao novu kampanju sa IDENTIČNOM strukturom i identičnim oglasom kao što je ova problematična. I nakon što sam pokrenuo tu novu kampanju, ona je najnormalnije krenula posluživati oglas, bez ikakvih prijavljenih problema.
Pa na koncu ispadne kao na onoj majici “I tried going on diet and all I lost was 14 days”. Ili, u mom slučaju “Pokušao sam s kontaktiranjem podrške, i sve što sam dobio je izgubljenih 7 dana”. 😊
Dragi oglašivači: cijenite vaše partnere koji za vas provode oglašavanje na digitalnim platformama. Jer su ovakve situacije samo vrh ledene sante u odnosu na sve s čim se sučeljavaju na dnevnoj bazi.
Fotografije: Vlastita zbirka
Gostovali smo na panelu o AI na najvećem regionalnom sajmu nekretnina – Adriatic Expo 2024. Pročitajte kako je bilo 💥
Drugi rođendan Konverzije proslavljamo – radno. Koristimo priliku zahvaliti svim klijentima na ukazanom povjerenju i – ‘ajmo dalje!
Digitalna agencija Konverzija obilježila je prvu godišnjicu postojanja. Pročitajte više o našim izazovima, uspjesima i predviđanjima 🥳
Prema nedavnom istraživanju, dnevno možemo obraditi najviše 50 emailova. Da li je to tako, i kako se snaći u lavini ulaznih mailova? 📨
Ukoliko nemate web stranice podešene na način da zadovoljavaju sve tri faze razmatranja – See Think Do – vjerojatno propuštate neke kupce
Primitak obavijesti da je vaš YouTube kanal uklonjen je šok. Ali, nema predaje! Evo kako je Konverzija riješila taj problem 👍
Želite znati kako se izrađuje feed za dinamičku display remarketing kampanju? Look no further, tu ste! 👍
U prva četiri mjeseca, odradili smo mnogo. Prvih 120 dana Konverzije prošli su u znaku Google Adsa, bloganja, SEO-a i još puno toga
Agencija za digitalni marketing Konverzija je bila panelist na nedavno održanom najvećem regionalnom sajmu nekretnina Adriatic Expo 2022
Niste sigurni što znači “organski rezultat pretrage”? Pojmovi u digitalnom marketingu su pojašnjeni u Konverzijinom rječniku
Konverzija, obrt za digitalni marketing,
vl. Saša Petković
Vidikovac 68, 52100 Pula
OIB: 43310140310
Matični broj obrta: 98392816