Google Ads – Kad podrška nije od pomoći
Imao sam problem s jednim oglasom u Google Ads sustavu. Pogledajte što mi je sugerirano od Googleove podrške 😊
Digitalna agencija Konverzija obilježila je svoju prvu godinu rada.
Ova tvrtka počela je s radom u travnju 2022. godine, a do sada je izradila i provela na desetine digitalnih promidžbenih kampanja, s naglaskom na Google Ads kampanje.
Prije svega, želimo zahvaliti na povjerenju koje su nam ukazali naši partneri.
Konverzija se u svom prvom poslovnom razdoblju susrela s brojnim izazovima i problemima, ali se ističe da su oni dobrodošli jer stvaraju platformu za novo iskustvo i znanje za anticipaciju i bezbolno rješavanje problema u budućnosti.
Konverzija je uspješno izvršila niz projekata za različite klijente.
Tvrtka je usmjerena na izradu digitalnih kampanja za male i srednje tvrtke koje žele povećati svoju prisutnost na internetu.
U prvih godinu dana, naglasak je bio na Konverzijine usluge Google Ads kampanja i optimizacije stranica za tražilice (SEO).
Ova je agencija razvila visokokvalitetne strategije za oglašavanje i marketinške kampanje, pomažući klijentima da privuku nove kupce i zadrže postojeće.
Vjerujemo da Konverzija ima svijetlu budućnost. Glavni razlog je jedna od osnovnih karakteristika Saše Petkovića, vlasnika Konverzije. Uz radišnost, pedantnost i odgovornost, Saša je izuzetno radoznao čovjek 😊
Radoznalost je ključna karakteristika za provedbu analiza, jer potiče istraživanje i otkrivanje novih ideja i pristupa.
Osoba koja je radoznala ima otvoren um i sklonost za učenjem, što je ključno za uspješnu provedbu analiza. Radoznalost također omogućava analitičaru da postavlja kritička pitanja i preispituje pretpostavke, što je elementarno za izgradnju jasnijeg razumijevanja problema.
Konačno, radoznalost omogućuje analitičaru da istraži i isproba različite perspektive i ideje te da razvije kreativna rješenja za probleme s kojima se susreće.
A znamo da je kvalitetna analiza krucijalna za dugoročnu uspješnost digitalnih kampanja, u kojima je sve mjerljivo 📈
Konverzija se uspjela istaknuti na tržištu pružanjem jedinstvenih rješenja za oglašavanje svojih klijenata.
Agencija koristi visokokvalitetne alate za praćenje i analizu podataka kako bi pomogla klijentima u razumijevanju svojih ciljnih skupina i poboljšanju performansi svojih kampanja.
Konverzija konstantno ulaže u razvoj vlastitih alata kako bi poboljšala svoju konkurentnost na tržištu.
Jedan od recepata za uspjeh Sašine Konverzije je interdisciplinarni trening kojeg Saša prakticira godinama (pa čak i desetljećima).
Neki od najuspješnijih igrača američkog nogometa prakticiraju kros-trening (engl.
cross-training) ili interdisciplinarni trening.
Ovaj pristup treningu omogućuje igračima da razviju širi skup vještina i sposobnosti, što može pozitivno utjecati na njihovu ukupnu izvedbu u igri. Uključivanje plesa, poput baleta, u trening igrača američkog nogometa može im pomoći u razvijanju koordinacije, ravnoteže, fleksibilnosti i snage.
Također, takav trening može pomoći u prevenciji ozljeda, jer se radi o drugačijim pokretima i opterećenjima kojima igrači nisu navikli. Osim toga, kros-trening može poboljšati mentalnu snagu igrača i pomoći im da se bolje nose s pritiskom, što je ključno za uspjeh u sportu kao što je američki nogomet.
E, pa, ono što je balet za igrače američkog nogometa, za Sašu su maslinarstvo i glazba, ili konkretnije, bubnjanje. Učenje o tim disciplinama i rješavanje problema koji se u njima javljaju, dodatno osnažuju Sašine sposobnosti u marketinškim aktivnostima.
Za one koje zanima što Saša ima reći o maslinarstvu i glazbi, evo par video zapisa o tome:
Saša o maslinarstvu:
Saša o novim saznanjima u sferi glazbe:
U narednih godinu dana očekujemo nove izazove, nove suradnje, nove kampanje, nove analize, nova znanja.
A uz novosti na globalnoj razini, kao što je upravo nestvarni ChatGPT, uvjereni smo da novosti neće nedostajati 🤗
Samo neka je ta nesretna pandemija iza nas, sve drugo ćemo lako.
Nazdravimo za prvih godinu dana Konverzije, a potom (još jedna čašica!) i za narednu!
Cheers, peeps! 🥂
Još se niste pretplatili na Konverzijin YouTube kanal? 👉🎥💻👇
Fotografije: Pixabay
Imao sam problem s jednim oglasom u Google Ads sustavu. Pogledajte što mi je sugerirano od Googleove podrške 😊
Gostovali smo na panelu o AI na najvećem regionalnom sajmu nekretnina – Adriatic Expo 2024. Pročitajte kako je bilo 💥
Drugi rođendan Konverzije proslavljamo – radno. Koristimo priliku zahvaliti svim klijentima na ukazanom povjerenju i – ‘ajmo dalje!
Prema nedavnom istraživanju, dnevno možemo obraditi najviše 50 emailova. Da li je to tako, i kako se snaći u lavini ulaznih mailova? 📨
Ukoliko nemate web stranice podešene na način da zadovoljavaju sve tri faze razmatranja – See Think Do – vjerojatno propuštate neke kupce
Primitak obavijesti da je vaš YouTube kanal uklonjen je šok. Ali, nema predaje! Evo kako je Konverzija riješila taj problem 👍
Želite znati kako se izrađuje feed za dinamičku display remarketing kampanju? Look no further, tu ste! 👍
U prva četiri mjeseca, odradili smo mnogo. Prvih 120 dana Konverzije prošli su u znaku Google Adsa, bloganja, SEO-a i još puno toga
Agencija za digitalni marketing Konverzija je bila panelist na nedavno održanom najvećem regionalnom sajmu nekretnina Adriatic Expo 2022
Niste sigurni što znači “organski rezultat pretrage”? Pojmovi u digitalnom marketingu su pojašnjeni u Konverzijinom rječniku
Konverzija, obrt za digitalni marketing,
vl. Saša Petković
Vidikovac 68, 52100 Pula
OIB: 43310140310
Matični broj obrta: 98392816