
Koliko emailova možete obraditi dnevno?
Koliko emailova možemo obraditi dnevno? U Konverzijinom blogu periodično plasiramo i članke koji nisu direktno vezani uz marketinške aktivnosti. Takav je i ovaj email u
Digitalna agencija Konverzija obilježila je svoju prvu godinu rada.
Ova tvrtka počela je s radom u travnju 2022. godine, a do sada je izradila i provela na desetine digitalnih promidžbenih kampanja, s naglaskom na Google Ads kampanje.
Prije svega, želimo zahvaliti na povjerenju koje su nam ukazali naši partneri.
Konverzija se u svom prvom poslovnom razdoblju susrela s brojnim izazovima i problemima, ali se ističe da su oni dobrodošli jer stvaraju platformu za novo iskustvo i znanje za anticipaciju i bezbolno rješavanje problema u budućnosti.
Konverzija je uspješno izvršila niz projekata za različite klijente.
Tvrtka je usmjerena na izradu digitalnih kampanja za male i srednje tvrtke koje žele povećati svoju prisutnost na internetu.
U prvih godinu dana, naglasak je bio na Konverzijine usluge Google Ads kampanja i optimizacije stranica za tražilice (SEO).
Ova je agencija razvila visokokvalitetne strategije za oglašavanje i marketinške kampanje, pomažući klijentima da privuku nove kupce i zadrže postojeće.
Vjerujemo da Konverzija ima svijetlu budućnost. Glavni razlog je jedna od osnovnih karakteristika Saše Petkovića, vlasnika Konverzije. Uz radišnost, pedantnost i odgovornost, Saša je izuzetno radoznao čovjek 😊
Radoznalost je ključna karakteristika za provedbu analiza, jer potiče istraživanje i otkrivanje novih ideja i pristupa.
Osoba koja je radoznala ima otvoren um i sklonost za učenjem, što je ključno za uspješnu provedbu analiza. Radoznalost također omogućava analitičaru da postavlja kritička pitanja i preispituje pretpostavke, što je elementarno za izgradnju jasnijeg razumijevanja problema.
Konačno, radoznalost omogućuje analitičaru da istraži i isproba različite perspektive i ideje te da razvije kreativna rješenja za probleme s kojima se susreće.
A znamo da je kvalitetna analiza krucijalna za dugoročnu uspješnost digitalnih kampanja, u kojima je sve mjerljivo 📈
Konverzija se uspjela istaknuti na tržištu pružanjem jedinstvenih rješenja za oglašavanje svojih klijenata.
Agencija koristi visokokvalitetne alate za praćenje i analizu podataka kako bi pomogla klijentima u razumijevanju svojih ciljnih skupina i poboljšanju performansi svojih kampanja.
Konverzija konstantno ulaže u razvoj vlastitih alata kako bi poboljšala svoju konkurentnost na tržištu.
Jedan od recepata za uspjeh Sašine Konverzije je interdisciplinarni trening kojeg Saša prakticira godinama (pa čak i desetljećima).
Neki od najuspješnijih igrača američkog nogometa prakticiraju kros-trening (engl.
cross-training) ili interdisciplinarni trening.
Ovaj pristup treningu omogućuje igračima da razviju širi skup vještina i sposobnosti, što može pozitivno utjecati na njihovu ukupnu izvedbu u igri. Uključivanje plesa, poput baleta, u trening igrača američkog nogometa može im pomoći u razvijanju koordinacije, ravnoteže, fleksibilnosti i snage.
Također, takav trening može pomoći u prevenciji ozljeda, jer se radi o drugačijim pokretima i opterećenjima kojima igrači nisu navikli. Osim toga, kros-trening može poboljšati mentalnu snagu igrača i pomoći im da se bolje nose s pritiskom, što je ključno za uspjeh u sportu kao što je američki nogomet.
E, pa, ono što je balet za igrače američkog nogometa, za Sašu su maslinarstvo i glazba, ili konkretnije, bubnjanje. Učenje o tim disciplinama i rješavanje problema koji se u njima javljaju, dodatno osnažuju Sašine sposobnosti u marketinškim aktivnostima.
Za one koje zanima što Saša ima reći o maslinarstvu i glazbi, evo par video zapisa o tome:
Saša o maslinarstvu:
Saša o novim saznanjima u sferi glazbe:
U narednih godinu dana očekujemo nove izazove, nove suradnje, nove kampanje, nove analize, nova znanja.
A uz novosti na globalnoj razini, kao što je upravo nestvarni ChatGPT, uvjereni smo da novosti neće nedostajati 🤗
Samo neka je ta nesretna pandemija iza nas, sve drugo ćemo lako.
Nazdravimo za prvih godinu dana Konverzije, a potom (još jedna čašica!) i za narednu!
Cheers, peeps! 🥂
Još se niste pretplatili na Konverzijin YouTube kanal? 👉🎥💻👇
Fotografije: Pixabay
Koliko emailova možemo obraditi dnevno? U Konverzijinom blogu periodično plasiramo i članke koji nisu direktno vezani uz marketinške aktivnosti. Takav je i ovaj email u
Ukoliko nemate web stranice podešene na način da zadovoljavaju sve tri faze razmatranja – See Think Do – vjerojatno propuštate neke kupce
Primitak obavijesti da je vaš YouTube kanal uklonjen je šok. Ali, nema predaje! Evo kako je Konverzija riješila taj problem 👍
Želite znati kako se izrađuje feed za dinamičku display remarketing kampanju? Look no further, tu ste! 👍
U prva četiri mjeseca, odradili smo mnogo. Prvih 120 dana Konverzije prošli su u znaku Google Adsa, bloganja, SEO-a i još puno toga
Agencija za digitalni marketing Konverzija je bila panelist na nedavno održanom najvećem regionalnom sajmu nekretnina Adriatic Expo 2022
Niste sigurni što znači “organski rezultat pretrage”? Pojmovi u digitalnom marketingu su pojašnjeni u Konverzijinom rječniku
KONVERZIJA – ODAKLE TO IME? KONVERZIJA – tako sam odlučio se nazvati svoju agenciju za digitalni marketing. Zašto? Što uopće znači konverzija? Pročitajte u ovom
PISANJE BLOGA Blog može biti srce vaše web stranice. Njen najzanimljiviji dio. Pisanje bloga je umjetnost. Savladajte je. Blog, skraćeno od weblog, je forma izražavanja
Konverzija, obrt za digitalni marketing,
vl. Saša Petković
Vidikovac 68, 52100 Pula
OIB: 43310140310
Matični broj obrta: 98392816