Google Ads – Kad podrška nije od pomoći
Imao sam problem s jednim oglasom u Google Ads sustavu. Pogledajte što mi je sugerirano od Googleove podrške 😊
ADRIATIC EXPO, najveći regionalni sajam nekretnina održan je 27. svibnja 2022. u hotelu Ambasador u Opatiji. Agencija Konverzija je učestvovala na sajmu kao sudionik konferencije “Real Estate Trendovi”, konkretno, panela “Marketing na tržištu nekretnina”.
Moglo bi se reći da je Adriatic Expo prvi ovakav stručni sajam u regiji, koji okuplja najvažnije predstavnike industrije nekretnina na jednom mjestu. Na sajmu je predstavljeno preko 1.000 nekretnina i 300 projekata. Svoju je ponudu prezentiralo preko 40 agencija!
S glavnim organizatorom sajma, Adrianom Požarićem, razgovarao sam o temi panela. Potom smo prodiskutirali nekoliko ideja koje bi bilo dobro prezentirati učesnicima sajma. Obzirom da je Konverzija izradila i provela Google Ads kampanju za Adriatic Expo 2022, organizator se složio da iznesem nekoliko ključnih točaka iz kampanje.
Sajam je bio izvrsno organiziran. Nevelik, ali vrlo konkretan; s ciljanim pristupom najkvalitetnije ponude posjetiteljima i potencijalnim partnerima. Na sajmu su bili predstavnici svih grana industrije: od agencija i investitora, do developera, prodavatelja i kupaca.
Konferencija Adriatic Expoa, radnog naziva “Real Estate Trendovi” održana je u jednoj od konferencijskih sala hotela Ambasador. Vrlo ugodna atmosfera, prostor optimalne veličine, s fenomenalnim pogledom:
U petak, 27. svibnja, održana su tri panela tijekom konferencije na sajmu Adriatic Expo:
Potonja tema je bila Konverzijin fah 😊. Stavio sam naglasak na dvije stvari. Prvo: kad govorimo o digitalnom oglašavanju, uglavnom govorimo o oglašavanju web stranice. Dakle: posvetiti pozornost kvaliteti (SEO i korisničko iskustvo) vašeg weba. Drugo: kakav god vam bio medija-miks, ukoliko želite povećati broj kvalitetnih posjeta svojoj stranici, oglašavanje na Googleovoj pretraživačkoj mreži mora biti dio medija plana.
Štoviše, rekao bih da – u slučaju limitiranog budžeta za oglašavanje – valja se pobrinuti da ne manjka sredstava za Google Search Ads.
Dodatno sam i argumentirao publici zašto smatram da je tomu tako.
Na panelu o marketingu bilo je riječi o društvenim mrežama, tražilicama, specijaliziranim platformama za promociju nekretnina… A panelisti su naglaske stavili na posebnost/ originalnost, važnost specijaliziranog medija i relevantnost posjeta s tražilica. Bilo je i praktičnih savjeta za publiku, kao i primjera iz prakse. Vrijeme je naprosto proletjelo!
Voditelj i moderator konferencije Adriatic Expo bio je sjajni, raspoloženi, odlično pripremljen i vrlo iskusan voditelj Frano Ridjan. Svi ga poznajemo s TV ekrana, a Frano je već duže vrijeme i freelance voditelj za evente, sajmove, manifestacije. Stoga, ako organizirate event i u potrazi ste za profesionalnim voditeljem, vaša potraga ovdje završava. Kontaktirajte Franu s povjerenjem: sigurno je da će – uz njegov angažman – vaš event biti zapamćen od strane učesnika eventa.
Posao bez međuljudskog kontakta i druženja… nije zabavan. Stoga sam nakon radnog dijela prvog dana sajma imao zadovoljstvo pridružiti se ovim divnim ljudima. I – kao i uvijek s inteligentnim i pametnim profesionalcima – naučiti puno novih stvari.
A to je i najbitniji dio ovakvih evenata, zar ne?
Primjećujete li kako je informativna i lijepa ova objava? Ukoliko biste željeli digitalni sadržaj ovakve kvalitete, pročitajte o našoj usluzi Sadržajnog marketinga. Ili, jednostavno, kliknite na gumb ispod i kontaktirajte nas za ponudu.
Fotografije: Info Lab Mediji d.o.o., agencija Konverzija
Imao sam problem s jednim oglasom u Google Ads sustavu. Pogledajte što mi je sugerirano od Googleove podrške 😊
Gostovali smo na panelu o AI na najvećem regionalnom sajmu nekretnina – Adriatic Expo 2024. Pročitajte kako je bilo 💥
Drugi rođendan Konverzije proslavljamo – radno. Koristimo priliku zahvaliti svim klijentima na ukazanom povjerenju i – ‘ajmo dalje!
Digitalna agencija Konverzija obilježila je prvu godišnjicu postojanja. Pročitajte više o našim izazovima, uspjesima i predviđanjima 🥳
Prema nedavnom istraživanju, dnevno možemo obraditi najviše 50 emailova. Da li je to tako, i kako se snaći u lavini ulaznih mailova? 📨
Ukoliko nemate web stranice podešene na način da zadovoljavaju sve tri faze razmatranja – See Think Do – vjerojatno propuštate neke kupce
Primitak obavijesti da je vaš YouTube kanal uklonjen je šok. Ali, nema predaje! Evo kako je Konverzija riješila taj problem 👍
Želite znati kako se izrađuje feed za dinamičku display remarketing kampanju? Look no further, tu ste! 👍
U prva četiri mjeseca, odradili smo mnogo. Prvih 120 dana Konverzije prošli su u znaku Google Adsa, bloganja, SEO-a i još puno toga
Niste sigurni što znači “organski rezultat pretrage”? Pojmovi u digitalnom marketingu su pojašnjeni u Konverzijinom rječniku
Konverzija, obrt za digitalni marketing,
vl. Saša Petković
Vidikovac 68, 52100 Pula
OIB: 43310140310
Matični broj obrta: 98392816