
Prvih godinu dana Konverzije 🔝🔝🔝
Prvih godinu dana Konverzije Digitalna agencija Konverzija obilježila je svoju prvu godinu rada. Ova tvrtka počela je s radom u travnju 2022. godine, a do
ADRIATIC EXPO, najveći regionalni sajam nekretnina održan je 27. svibnja 2022. u hotelu Ambasador u Opatiji. Agencija Konverzija je učestvovala na sajmu kao sudionik konferencije “Real Estate Trendovi”, konkretno, panela “Marketing na tržištu nekretnina”.
Moglo bi se reći da je Adriatic Expo prvi ovakav stručni sajam u regiji, koji okuplja najvažnije predstavnike industrije nekretnina na jednom mjestu. Na sajmu je predstavljeno preko 1.000 nekretnina i 300 projekata. Svoju je ponudu prezentiralo preko 40 agencija!
S glavnim organizatorom sajma, Adrianom Požarićem, razgovarao sam o temi panela. Potom smo prodiskutirali nekoliko ideja koje bi bilo dobro prezentirati učesnicima sajma. Obzirom da je Konverzija izradila i provela Google Ads kampanju za Adriatic Expo 2022, organizator se složio da iznesem nekoliko ključnih točaka iz kampanje.
Sajam je bio izvrsno organiziran. Nevelik, ali vrlo konkretan; s ciljanim pristupom najkvalitetnije ponude posjetiteljima i potencijalnim partnerima. Na sajmu su bili predstavnici svih grana industrije: od agencija i investitora, do developera, prodavatelja i kupaca.
Konferencija Adriatic Expoa, radnog naziva “Real Estate Trendovi” održana je u jednoj od konferencijskih sala hotela Ambasador. Vrlo ugodna atmosfera, prostor optimalne veličine, s fenomenalnim pogledom:
U petak, 27. svibnja, održana su tri panela tijekom konferencije na sajmu Adriatic Expo:
Potonja tema je bila Konverzijin fah 😊. Stavio sam naglasak na dvije stvari. Prvo: kad govorimo o digitalnom oglašavanju, uglavnom govorimo o oglašavanju web stranice. Dakle: posvetiti pozornost kvaliteti (SEO i korisničko iskustvo) vašeg weba. Drugo: kakav god vam bio medija-miks, ukoliko želite povećati broj kvalitetnih posjeta svojoj stranici, oglašavanje na Googleovoj pretraživačkoj mreži mora biti dio medija plana.
Štoviše, rekao bih da – u slučaju limitiranog budžeta za oglašavanje – valja se pobrinuti da ne manjka sredstava za Google Search Ads.
Dodatno sam i argumentirao publici zašto smatram da je tomu tako.
Na panelu o marketingu bilo je riječi o društvenim mrežama, tražilicama, specijaliziranim platformama za promociju nekretnina… A panelisti su naglaske stavili na posebnost/ originalnost, važnost specijaliziranog medija i relevantnost posjeta s tražilica. Bilo je i praktičnih savjeta za publiku, kao i primjera iz prakse. Vrijeme je naprosto proletjelo!
Voditelj i moderator konferencije Adriatic Expo bio je sjajni, raspoloženi, odlično pripremljen i vrlo iskusan voditelj Frano Ridjan. Svi ga poznajemo s TV ekrana, a Frano je već duže vrijeme i freelance voditelj za evente, sajmove, manifestacije. Stoga, ako organizirate event i u potrazi ste za profesionalnim voditeljem, vaša potraga ovdje završava. Kontaktirajte Franu s povjerenjem: sigurno je da će – uz njegov angažman – vaš event biti zapamćen od strane učesnika eventa.
Posao bez međuljudskog kontakta i druženja… nije zabavan. Stoga sam nakon radnog dijela prvog dana sajma imao zadovoljstvo pridružiti se ovim divnim ljudima. I – kao i uvijek s inteligentnim i pametnim profesionalcima – naučiti puno novih stvari.
A to je i najbitniji dio ovakvih evenata, zar ne?
Primjećujete li kako je informativna i lijepa ova objava? Ukoliko biste željeli digitalni sadržaj ovakve kvalitete, pročitajte o našoj usluzi Sadržajnog marketinga. Ili, jednostavno, kliknite na gumb ispod i kontaktirajte nas za ponudu.
Fotografije: Info Lab Mediji d.o.o., agencija Konverzija
Prvih godinu dana Konverzije Digitalna agencija Konverzija obilježila je svoju prvu godinu rada. Ova tvrtka počela je s radom u travnju 2022. godine, a do
Koliko emailova možemo obraditi dnevno? U Konverzijinom blogu periodično plasiramo i članke koji nisu direktno vezani uz marketinške aktivnosti. Takav je i ovaj email u
Ukoliko nemate web stranice podešene na način da zadovoljavaju sve tri faze razmatranja – See Think Do – vjerojatno propuštate neke kupce
Primitak obavijesti da je vaš YouTube kanal uklonjen je šok. Ali, nema predaje! Evo kako je Konverzija riješila taj problem 👍
Želite znati kako se izrađuje feed za dinamičku display remarketing kampanju? Look no further, tu ste! 👍
U prva četiri mjeseca, odradili smo mnogo. Prvih 120 dana Konverzije prošli su u znaku Google Adsa, bloganja, SEO-a i još puno toga
Niste sigurni što znači “organski rezultat pretrage”? Pojmovi u digitalnom marketingu su pojašnjeni u Konverzijinom rječniku
KONVERZIJA – ODAKLE TO IME? KONVERZIJA – tako sam odlučio se nazvati svoju agenciju za digitalni marketing. Zašto? Što uopće znači konverzija? Pročitajte u ovom
PISANJE BLOGA Blog može biti srce vaše web stranice. Njen najzanimljiviji dio. Pisanje bloga je umjetnost. Savladajte je. Blog, skraćeno od weblog, je forma izražavanja
Konverzija, obrt za digitalni marketing,
vl. Saša Petković
Vidikovac 68, 52100 Pula
OIB: 43310140310
Matični broj obrta: 98392816