Konverzija na sajmu ADRIATIC EXPO 2022

ADRIATIC EXPO, najveći regionalni sajam nekretnina održan je 27. svibnja 2022. u hotelu Ambasador u Opatiji. Agencija Konverzija je učestvovala na sajmu kao sudionik konferencije “Real Estate Trendovi”, konkretno, panela “Marketing na tržištu nekretnina”.

Konverzija na sajmu Adriatic Expo 2022
Konverzija na sajmu Adriatic Expo 2022
hotel Ambasador, Opatija
hotel Ambasador, Opatija
ulaz na sajam Adriatic Expo 2022
ulaz na sajam Adriatic Expo 2022

Adriatic Expo 2022

Moglo bi se reći da je Adriatic Expo prvi ovakav stručni sajam u regiji, koji okuplja najvažnije predstavnike industrije nekretnina na jednom mjestu. Na sajmu je predstavljeno preko 1.000 nekretnina i 300 projekata. Svoju je ponudu prezentiralo preko 40 agencija!

Priprema

S glavnim organizatorom sajma, Adrianom Požarićem, razgovarao sam o temi panela. Potom smo prodiskutirali nekoliko ideja koje bi bilo dobro prezentirati učesnicima sajma. Obzirom da je Konverzija izradila i provela Google Ads kampanju za Adriatic Expo 2022, organizator se složio da iznesem nekoliko ključnih točaka iz kampanje. 

Sajam

Sajam je bio izvrsno organiziran. Nevelik, ali vrlo konkretan; s ciljanim pristupom najkvalitetnije ponude posjetiteljima i potencijalnim partnerima. Na sajmu su bili predstavnici svih grana industrije: od agencija i investitora, do developera, prodavatelja i kupaca. 

sajam Adriatic Expo 2021
Sajam Adriatic Expo 2021

Adriatic Expo Konferencija

Konferencija Adriatic Expoa, radnog naziva “Real Estate Trendovi” održana je u jednoj od konferencijskih sala hotela Ambasador. Vrlo ugodna atmosfera, prostor optimalne veličine, s fenomenalnim pogledom:

konferencija Adriatic Expo 2022
Ulaz u konferencijsku dvoranu
bazen hotela Ambasador
Pogled iz konferencijske dvorane
konferencija sajma Adriatic Expo
Mjesto za paneliste

U petak, 27. svibnja, održana su tri panela tijekom konferencije na sajmu Adriatic Expo:

 

  • Ulazak Hrvatske u Eurozonu i uvođenje Eura,
  • Trendovi u nekretninama u turizmu – Hoteli, apartmani ili kuće za odmor?
  • Marketing na tržištu nekretnina

Potonja tema je bila Konverzijin fah 😊. Stavio sam naglasak na dvije stvari. Prvo: kad govorimo o digitalnom oglašavanju, uglavnom govorimo o oglašavanju web stranice. Dakle: posvetiti pozornost kvaliteti (SEO i korisničko iskustvo) vašeg weba. Drugo: kakav god vam bio medija-miks, ukoliko želite povećati broj kvalitetnih posjeta svojoj stranici, oglašavanje na Googleovoj pretraživačkoj mreži mora biti dio medija plana. 

Štoviše, rekao bih da – u slučaju limitiranog budžeta za oglašavanje – valja se pobrinuti da ne manjka sredstava za Google Search Ads. 

Dodatno sam i argumentirao publici zašto smatram da je tomu tako.

 

auditorij na panelu, Adriatic Expo
Auditorij konferencije
panel o marketingu, sajam Adriatic Expo
Panel o marketingu nekretnina
saša petković konverzija
Saša Petković, agencija Konverzija

Na panelu o marketingu bilo je riječi o društvenim mrežama, tražilicama, specijaliziranim platformama za promociju nekretnina… A panelisti su naglaske stavili na posebnost/ originalnost, važnost specijaliziranog medija i relevantnost posjeta s tražilica. Bilo je i praktičnih savjeta za publiku, kao i primjera iz prakse. Vrijeme je naprosto proletjelo!

 

Saša Petković i Frano Ridjan
Saša s voditeljem i moderatorom, Franom Ridjanom
adriatic expo 2022
Bez ovoga oko vrata se nije moglo ući!

Voditelj i moderator konferencije Adriatic Expo bio je sjajni, raspoloženi, odlično pripremljen i vrlo iskusan voditelj Frano Ridjan. Svi ga poznajemo s TV ekrana, a Frano je već duže vrijeme i freelance voditelj za evente, sajmove, manifestacije. Stoga, ako organizirate event i u potrazi ste za profesionalnim voditeljem, vaša potraga ovdje završava. Kontaktirajte Franu s povjerenjem: sigurno je da će – uz njegov angažman – vaš event biti zapamćen od strane učesnika eventa. 

 

Druženje

Posao bez međuljudskog kontakta i druženja… nije zabavan. Stoga sam nakon radnog dijela prvog dana sajma imao zadovoljstvo pridružiti se ovim divnim ljudima. I – kao i uvijek s inteligentnim i pametnim profesionalcima – naučiti puno novih stvari. 

A to je i najbitniji dio ovakvih evenata, zar ne? 

 

Saša Petković, Adriano Požarić, Frano Ridjan
Slijeva: Saša Petković, Adriano Požarić, Frano Ridjan

Primjećujete li kako je informativna i lijepa ova objava? Ukoliko biste željeli digitalni sadržaj ovakve kvalitete, pročitajte o našoj usluzi Sadržajnog marketinga. Ili, jednostavno, kliknite na gumb ispod i kontaktirajte nas za ponudu.

 

Fotografije: Info Lab Mediji d.o.o., agencija Konverzija

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Email
Print

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

see think do

See Think Do

Ukoliko nemate web stranice podešene na način da zadovoljavaju sve tri faze razmatranja – See Think Do – vjerojatno propuštate neke kupce

Pročitaj više »