Google Ads – Kad podrška nije od pomoći
Imao sam problem s jednim oglasom u Google Ads sustavu. Pogledajte što mi je sugerirano od Googleove podrške 😊
I, eto, prohujala su četiri mjeseca od začetka agencije Konverzija. Hajdemo kratko podvući crtu što smo sve odradili u to vrijeme.
U ovih nepunih 120 dana Konverzije, odradili smo:
✅ Izrada digitalnog sadržaja za 4 web stranica (od čega 2 cornerstone članka), optimiziranog i za tražilice i za Buyer personu tih webova
✅ Kreiranje strukture za 9 Google Ads korisničkih računa
✅ 33 pretraživačke kampanje u sklopu tih računa
✅ 4 prikazivačke kampanje u sklopu tih računa
✅ 3 YouTube kampanje u sklopu tih računa
✅ 1 “konvencionalnu” Display remarketing kampanju
✅ 1 Dinamičnu-display remarketing kampanju
✅ 1 YouTube remarketing kampanju
✅ 3 Click-to-call kampanje
✅ Svakodnevnu optimizaciju svih ovih kampanja, kroz filtriranje pojmova pretrage i ključnih riječi, eksperimente s modelom licitiranja, A/B testiranje oglasnih rješenja
✅ Kreiranje strukture za 2 Facebook Ads korisnička računa
✅ Izradu brojnih publika na Facebooku
✅ Nekoliko Website Visitor Facebook oglasnih kampanja
✅ Veći broj objava na Facebooku za naše klijente
✅ Veći broj Boost-post oglašavanja objava naših klijenata
✅ 1 edukaciju/ konzalting s temom Google Ads
✅ 1 edukaciju/ konzalting s temom SEO
✅ 1 edukaciju/ konzalting s temom Content marketing
✅ 2 tehničke SEO analize (Audit)
✅ Kreiranje i unos meta naslova i meta opisa (prilagođenih za tražilice) na web stranicu klijenta
✅ Pripremu i implementaciju praćenja konverzija na odredišnim stranicama za 4 klijenata
✅ Kreiranje 2 Google My Business korisnička računa
✅ Kreiranje 1 single-page web stranice u sklopu Google My Business korisničkog računa
✅ Izrada 1 Airbnb korisničkog profila s tri smještajne jedinice i punjenjem sadržaja u dogovoru s vlasnikom
✅ Kreiranje voiceovera za YouTube video zapise za 2 klijenta, s uslugom uploada gotovih rješenja na njihove YouTube kanale, izradu kvalitetnih opisa videa s linkovima na njihove stranice, unos tagova, izradu titlova za gledatelje i automatizacija prikazivanja titlova
✅ Učestvovanje na panelu prestižnog sajma za nekretnine
Ovim putem bih se želio zahvaliti Hrvatskom zavodu za zapošljavanje i potpori koju je agencija Konverzija dobila za nabavku opreme potrebne za poslovanje, kroz natječaj Samozapošljavanja.
Ukoliko nekome budu potrebni neki detalji vezani uz prijavu i dobivanje potpora za samozapošljavanje, slobodno nas kontaktirajte. Reći ću Vam svega čega se sjećam, a što je vezano uz program Zeleno/Digitalno na kojeg sam prijavio svoj obrt, a što već nije navedeno među informacijama dostupnim u natječajnoj dokumentaciji.
Konverzija je prijavu za natječaj i prolazak kroz natječaj odradila prije otvaranja. No, nabavka opreme i “pravdanje” je uslijedilo nakon otvaranja, paralelno s našim dnevnim poslovanjem i uslugama za naše klijente.
Posebna zahvala ide svim klijentima koji su Konverziji pružili svoje povjerenje. Obećajem da ću i dalje davati svoj maksimum kako bih vam pružao najbolju uslugu, s ciljem maksimizacije dosega što kvalitetnije marketinške poruke vaše tvrtke prema vašoj ciljanoj publici. 👍
A ukoliko si ti, čitatelju, prepoznao Konverziju kao svojeg partnera za digitalni marketing, slobodno klikni na gumb ispod i hajdemo razgovarati:
Imao sam problem s jednim oglasom u Google Ads sustavu. Pogledajte što mi je sugerirano od Googleove podrške 😊
Gostovali smo na panelu o AI na najvećem regionalnom sajmu nekretnina – Adriatic Expo 2024. Pročitajte kako je bilo 💥
Drugi rođendan Konverzije proslavljamo – radno. Koristimo priliku zahvaliti svim klijentima na ukazanom povjerenju i – ‘ajmo dalje!
Digitalna agencija Konverzija obilježila je prvu godišnjicu postojanja. Pročitajte više o našim izazovima, uspjesima i predviđanjima 🥳
Prema nedavnom istraživanju, dnevno možemo obraditi najviše 50 emailova. Da li je to tako, i kako se snaći u lavini ulaznih mailova? 📨
Ukoliko nemate web stranice podešene na način da zadovoljavaju sve tri faze razmatranja – See Think Do – vjerojatno propuštate neke kupce
Primitak obavijesti da je vaš YouTube kanal uklonjen je šok. Ali, nema predaje! Evo kako je Konverzija riješila taj problem 👍
Želite znati kako se izrađuje feed za dinamičku display remarketing kampanju? Look no further, tu ste! 👍
Agencija za digitalni marketing Konverzija je bila panelist na nedavno održanom najvećem regionalnom sajmu nekretnina Adriatic Expo 2022
Niste sigurni što znači “organski rezultat pretrage”? Pojmovi u digitalnom marketingu su pojašnjeni u Konverzijinom rječniku
Konverzija, obrt za digitalni marketing,
vl. Saša Petković
Vidikovac 68, 52100 Pula
OIB: 43310140310
Matični broj obrta: 98392816