
Google Ads – Kad podrška nije od pomoći
Imao sam problem s jednim oglasom u Google Ads sustavu. Pogledajte što mi je sugerirano od Googleove podrške 😊
Šok je kada primiš obavijest od platforme koja ti puno znači da su te obrisali. Nema te više. Sav uloženi trud – fuć! U vodu. Email s informacijom da je tvoj YouTube kanal uklonjen je šok za svakoga. Evo kako je Konverzija riješila ovaj problem.
Konverzija je mlada digitalna agencija ali naše iskustvo u branši – prije Konverzije – je nezanemarivih 15 godina.
Naravno da smo, odmah po otvaranju agencije, otvorili i YouTube kanal. Na našem YouTubeu možete naći uvijek korisne informacije, pa smo tako dosad pokrili sljedeće teme:
Prošlog četvrtka smo zaprimili email od YouTubea s obavješću da je Konverzijin YouTube profil uklonjen zbog “ozbiljnih ili opetovanih kršenja smjernica YouTube zajednice”. Klikni ispod za veću sliku:
Naravno da sam kliknuo na “Appeal here”. Napisao sam im nešto tipa:
“We feel our YouTube channel was removed by mistake. Videos on our YouTube channel are intended to help other marketers with suggestions and bits of advice considering all things digital marketing. Please review your decision. Our YouTube channel is an important marketing tool for us.”
Odmah po poslanom prigovoru, zaprimili smo YouTubeov automatizirani odgovor:
“We have received your account appeal and will get back to you as soon as possible.”
YouTube tim je odgovorio unutar 24 sata od poslanog prigovora. Svaka im čast. U svojem su odgovoru naveli da se slažu da je uklanjanje Konverzijinog YouTube kanala bila greška, te ga odmah vraćaju na Internet 😊 Klikni ispod za veću sliku:
Poanta ovog članka: Nemojte odustajati nakon loše vijesti. Ukoliko imate problema s vašim Facebook, Google, YouTube, LinkedIn ili nekim drugim korisničkim računom, nije nužno da ste ostali bez njega zauvijek.
Većina platformi nakon poslane obavijesti o gašenju/ uklanjanju korisničkog profila daje i mogućnost prigovora. Iskoristite tu mogućnost.
Da mi nismo poslali prigovor na YouTubeovu odluku, ostali bismo bez našeg malog i slatkog YouTube kanala. 😊 And we won’t have that. Will we?
Ako imate ikakvih pitanja u svezi ovoga, slobodno kliknite na gumb ispod i pošaljite nam mail. Obećajemo da ćemo pomoći ako budemo znali i umjeli.
Fotografije: Pixabay
Imao sam problem s jednim oglasom u Google Ads sustavu. Pogledajte što mi je sugerirano od Googleove podrške 😊
Gostovali smo na panelu o AI na najvećem regionalnom sajmu nekretnina – Adriatic Expo 2024. Pročitajte kako je bilo 💥
Drugi rođendan Konverzije proslavljamo – radno. Koristimo priliku zahvaliti svim klijentima na ukazanom povjerenju i – ‘ajmo dalje!
Digitalna agencija Konverzija obilježila je prvu godišnjicu postojanja. Pročitajte više o našim izazovima, uspjesima i predviđanjima 🥳
Prema nedavnom istraživanju, dnevno možemo obraditi najviše 50 emailova. Da li je to tako, i kako se snaći u lavini ulaznih mailova? 📨
Ukoliko nemate web stranice podešene na način da zadovoljavaju sve tri faze razmatranja – See Think Do – vjerojatno propuštate neke kupce
Želite znati kako se izrađuje feed za dinamičku display remarketing kampanju? Look no further, tu ste! 👍
U prva četiri mjeseca, odradili smo mnogo. Prvih 120 dana Konverzije prošli su u znaku Google Adsa, bloganja, SEO-a i još puno toga
Agencija za digitalni marketing Konverzija je bila panelist na nedavno održanom najvećem regionalnom sajmu nekretnina Adriatic Expo 2022
Niste sigurni što znači “organski rezultat pretrage”? Pojmovi u digitalnom marketingu su pojašnjeni u Konverzijinom rječniku
Konverzija, obrt za digitalni marketing,
vl. Saša Petković
Vidikovac 68, 52100 Pula
OIB: 43310140310
Matični broj obrta: 98392816