Google Ads – Kad podrška nije od pomoći
Imao sam problem s jednim oglasom u Google Ads sustavu. Pogledajte što mi je sugerirano od Googleove podrške 😊
KONVERZIJA – tako sam odlučio se nazvati svoju agenciju za digitalni marketing. Zašto? Što uopće znači konverzija?
Pročitajte u ovom blogu
Bavim se digitalnim marketingom od 2006. godine. Već sljedeće, 2007. godine nakon mukotrpnog učenja i eksperimentiranja u praksi, zaslužio sam Googleov AdWords Individual certifikat.
I tako sam samostalno vodio kampanje za veliki broj firmi – pretežno turističke djelatnosti, među kojima su Maistra, Hoteli Punat, Arenaturist i mnogi drugi. Potom je došla 2009. godina kada sam iz razgovora s mojim dragim prijateljem Robertom Petkovićem saznao da je u Google Analyticsu moguće implementirati ciljeve, pomoću kojih se mjere “konverzije”.
Konverzija je, dakle, proces pretvorbe. U sferi digitalnog marketinga misli se na pretvorbu iz posjetitelja web stranice u kupca proizvoda ili usluge koja se nudi na toj stranici.
Odgovor je jednostavan. U online marketingu, konverzija označava željenu akciju i rezultat na web stranici. Obzirom da je u ovoj grani djelatnosti web stranica u većini slučajeva predmet oglašavanja, taj pojam je sinonim za uspjeh.
Kad god razgovaram s klijentima i pitam ih čemu se nadaju kao rezultatu oglašivačke kampanje na internetu, odgovor je praktički uvijek: “Mi bismo željeli povećati prodaju.”
Ne postoji standardizirani priručnik za digitalni marketing koji bi propisivao jedinstveni pojmovnik. Iz tog razloga i na našem tržištu koristimo termine koji u globalu dolaze iz engleskog jezika. Eto, i sam pojam nije iznimka => konverzija dolazi iz engleskog izraza conversion.
Sukladno ovome, u rječniku digitalnih marketingaša su se pojavljivali različiti izrazi za različite pojave. Tako se – bez posebnog promišljanja ili planiranja – jednostavno pojavila i podjela konverzija na mikro i makro konverzije.
Makro konverzija je ispunjenje najvažnijeg cilja vaše web stranice. Dakle, ako imate web shop, za vas bi makrokonverzija bila prodaja u web shopu, jer od toga živite. Analogno, ukoliko na webu imate implementiran online booking sustav, za vas je makrokonverzija online rezervacija koja se zabilježi u sustavu.
Postoje i web stranice koje nisu direktno prodajno usmjerene, već im je više u interesu izvršiti “brendiranje” (još jedan izraz iz engleskog). Npr., stranica turističke zajednice se percipira kao destination-management stranica. Njoj je primarni zadatak raširiti informaciju o pozitivnim svojstvima destinacije prema što većem broju ljudi koji imaju u planu putovati. Na takvoj stranici često nije moguće ništa kupiti/ prodati, pa je na takvoj stranici makrokonverzija – odnosno, glavni cilj stranice – broj klikova na poveznice na webove iznajmljivača hotelskog, kamping i privatnog smještaja.
Mikro konverzija je ispunjenje cilja od sekundarne važnosti na vašem webu. Primjerice, ukoliko na stranici imate web shop, prodaja u webshopu bi vam bila makrokonverzija, dok bi upit kojeg zaprimite od potencijalnog kupca, s pitanjima vezanim uz proizvod iz vašeg web shopa bio mikrokonverzija.
Među “popularnim” mikro konverzijama, često se nalaze ovi ciljevi:
Imamo i drugačijih situacija u kojima možemo konverziju upotrijebiti kao izraz za željenu pretvorbu iz “hladnog” u “toplog” potencijalnog kupca/ interesenta.
Primjerice, kad provodimo Page Like kampanju na Facebooku – kojoj je cilj povećanje broja followera Facebook stranice oglašivača – konverzija bi se mogla iskoristiti kao termin za uspjeh u toj kampanji, gdje je od 100 ljudi dosegnutih oglasom, njih petero lajkalo stranicu i time postalo njenim pratiteljem. Tu smo – znači – imali 5 konverzija, jer je cilj kampanje bio pretvorba dijela publike iz osobe koja samo percipira oglas, u osobu koja je posljedično postala followerom te facebook stranice.
Da li će kao rezultat naših kampanja nastupiti konverzije na vašem webu ovisi – osim o kvaliteti naših kampanja – i o kvaliteti vaših stranica. Međutim, dobra je vijest da vam i u tom pogledu možemo pomoći.
Samo kliknite na poveznice na naše usluge Pobošljanja korisničkog iskustva ili Konzalting i edukacija => uvidjet ćete da ne samo da nudimo super kvalitetno digitalno oglašavanje vaših stranica, već vam nudimo i pomoć u poboljšavanju kvalitete istih, kako bi – kad već na nju dovedemo super-relevantnu publiku – što veći dio te publike i konvertirao na vašoj stranici.
Tu dolazimo do još jedne permutacije izraza kojeg analiziramo u ovom blog članku => konvertiranje. Vrlo često ćete čuti da neka web stranica bolje konvertira od neke druge. Želi se reći da, usporedbom broja zabilježenih konverzija na te dvije usporedive stranice, u istom vremenskom razdoblju, s istim ili sličnim brojem posjetitelja, prva stranica bilježi više konverzija od druge.
Eto… opet sam se zapleo u pojašnjavanju terminologije.
Što, dakle, možete očekivati od naše agencije? Angažman baš kao da smo dio vaše tvrtke. Nama je stalo do vašeg uspjeha nakon što nas angažirate. Pragmatični smo: želimo za vas najbolje, kako biste nas angažirali i dogodine.
Najprije ćemo s vama detaljno razraditi sve detalje. Proanalizirati vaše komparativne prednosti i eventualne slabosti pred konkurencijom. Zatim ćemo zajedno definirati vašu ciljanu publiku. Potom ćemo za vas izraditi medija plan.
I potom kreće naša magija. Obećajemo vam kampanju vrhunske kvalitete. Kod izrade kampanja uvijek krećemo od posebnog ka općem. Nama nije toliko bitno da li se budžet u potpunosti iskoristio, ukoliko je možda bilo manje pripadnika stvarne, najuže odabrane ciljane publike. Važno nam je da vratite svoj uloženi budžet kroz – konverzije. I to u vrijednosti da vam se investicija u naš rad višestruko isplati.
Postoje neke agencije koje će vam javljati o silnom broju konverzija, sve puca od zabilježenih ispunjenih ciljeva, a vi ne vidite prodaju. Kroz suradnju s nama, imat ćemo dvosmjerni tijek komunikacije. Vi ćete nama javljati što ste primijetili u prodajnim (ili nekim drugim željenim) rezultatima, kako bismo imali vaš feedback. Na taj način ćemo zajedno doći do zaključka da li su se konverzije koje smo zabilježili u vašem analitičkom softwareu zaista dogodile.
Povjerite nam svoj marketinški budžet, a mi ćemo vam izraditi perfektnu digitalnu kampanju. Pripremljenu baš za vas. Provedenu baš za vas.
Imao sam problem s jednim oglasom u Google Ads sustavu. Pogledajte što mi je sugerirano od Googleove podrške 😊
Gostovali smo na panelu o AI na najvećem regionalnom sajmu nekretnina – Adriatic Expo 2024. Pročitajte kako je bilo 💥
Drugi rođendan Konverzije proslavljamo – radno. Koristimo priliku zahvaliti svim klijentima na ukazanom povjerenju i – ‘ajmo dalje!
Digitalna agencija Konverzija obilježila je prvu godišnjicu postojanja. Pročitajte više o našim izazovima, uspjesima i predviđanjima 🥳
Prema nedavnom istraživanju, dnevno možemo obraditi najviše 50 emailova. Da li je to tako, i kako se snaći u lavini ulaznih mailova? 📨
Ukoliko nemate web stranice podešene na način da zadovoljavaju sve tri faze razmatranja – See Think Do – vjerojatno propuštate neke kupce
Primitak obavijesti da je vaš YouTube kanal uklonjen je šok. Ali, nema predaje! Evo kako je Konverzija riješila taj problem 👍
Želite znati kako se izrađuje feed za dinamičku display remarketing kampanju? Look no further, tu ste! 👍
U prva četiri mjeseca, odradili smo mnogo. Prvih 120 dana Konverzije prošli su u znaku Google Adsa, bloganja, SEO-a i još puno toga
Agencija za digitalni marketing Konverzija je bila panelist na nedavno održanom najvećem regionalnom sajmu nekretnina Adriatic Expo 2022
Konverzija, obrt za digitalni marketing,
vl. Saša Petković
Vidikovac 68, 52100 Pula
OIB: 43310140310
Matični broj obrta: 98392816